Sitat rin:Skjønner ikke helt ideen bak disse skia,men det må jo komme noe nytt snart slik at de kommersielle kreftene kan overbevise oss om hva vi bare måååå ha for å være trendy nok.Akkurat som de klarte å overbevise oss om hvorfor vi bare måtte ha rockerski.(Suckers:razz)Måtte bare innom intersport idag for å kjenne litt på lotusene .MEN,etter to, 10cm pudderturer i stråååålende sol på EHPen som funka som bare fa.... kan jeg ikke helt skjønne behovet mitt for lotusene Nå er det jo bare slik at noen av oss er på den evige jakt etter de perfekte pudderplankene .:twisted,uten å skjønne at det var kanskje akkurat DE jeg kjørte på idag:razz:razzGod helg folkens ,for det vil jeg få etter en slik skiopplevelse som idaggrinwink:):winkRIN

</p>

Du er jo ikke så langt unna RIN - jeg har funnet de perfekte pudderplankene (for now...) i 4Frnt Renegade. Det er den sykeste skien jeg har vært på! De er stivere enn EHP og har gjennomgående rocker. Til sist søndag lå det 30-40cm pudder å ventet i Oppdal og selv om tilvenningen tok litt av flyten så var det utrolig morsomt å kjenne hvordan disse oppførte seg. Fryktelig stabile og forutsigbare samtidig som det er mulig å kjøre svinger i alle mulige radi fullstendig sømløst.<p>Video fra søndag med puddercruising sammen med pappa. Skredfare deluxe og en del stengte heiser til tross - en fantastisk dag!
eller http://vimeo.com/19493174