Hvilken fleks har du? I fleks 3 (den hvite) må jeg si at det er ikke mye slærk å spore i Lotus, den utgavet kan jeg ikke tenke på annet enn som en genuin storfjellsbomber. Fleks to er sånn mellom pluss og legger vekt på å være lettkjørt og er hva jeg forstår etter å ha snakka med DPS (Jeg får magesår av spekulasjoner og ringer heller USA for å få endelige svar) å være nettopp en lettsvingt ski for mykt underlag. Fleks 1 som er rimelig vet jeg ikke om er mulig å få på Lotus, men i mitt hode blir det litt feil med den geometrien. Den typen ski som tjener på å være myk er vel mer sånn som EP Pro, Hellbent o.l.

Jeg håper å snart kunne gi tilbakemelding på hvordan 112RP oppfører seg på telemark :twisted Før var det telis i bakke og fast hæl i utmark, nå blir det snudd på hodet! OM du skulle se en kar komme ned Kroken eller Holmbukttind på signalgule ski uten staver og som åpenbart er litt svak for halling-estetikk (Jeg syns det å klaske neven på hælen er et obligatorisk tele-triks), så vet du nå hvem det er :razz