Flott å se at Sportsnett kommer på banen i konstruktiv modus 
Første sesong var 26,5 minste str mens fra andre sesong og introduksjonen av Small-binding så var minste størrelse 24,5. Jeg har kjørt Small-binding siden den gang og har ikke noe negativt å melde 
Fra fjoråretssesong introduserte Scarpa støvler i unisex-modell ned i 22,5 og fra i år har også Garmont fra 23 (de bryter ulikt i skallene) i sin damemodell Priestess.
- Garmont Priestess- Scarpa TX Pro- Scarpa TX
For øvrig er bredden på modellene snudd litt på hodet fra 75mm. Scarpa er nå bredest og Crispi smalest. Kan legge til at jeg har både Crispi og Scarpa og begge passer meg fint med god tilpassing.
For deg med str 37 står valget mellom Scarpa og Garmont da Crispi ikke lages i mindre enn 24,5. At Scarpa ikke har en dedikert damemodell i år tror jeg ikke du skal bekymre deg for :wink
Det oppsettet som vil gi deg minst overgang fra det utstyret du kjører på nå er Scarpa TX kombinert med NTN hvite fjærer. Det viktigste er uansett at du prøver skoene og velger de som passer best. Les gjerne denne før du drar og prøver: http://nstelemark.com/Telemark_Boot_Fitting.html
...og ja - du bør uansett teste det litt før du drar på alpetur :razz