Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
K2 Hardside med NTN binding og sko til 6000kr. Bra kjøp?
#159245 11/01/2011 1:34 PM
terras Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

På tide å oppgradere mine 7 år gamle telemarkski. Etter mye fram og tilbake har jeg kommet over en pakke med K2 Hardside, NTN-bindinger og Garmont Kenai støvler til 6000kr. Det virker for meg å være en veldig bra deal, men kan det være noe særlig å spare på å vente på tilbudene ut mot våren?

Og er det noen som har erfaringer med Garmont Kenai-støvlene? Skiene skal brukes ca 50/50 til topptur og i løypene og da kan de vel ikke være så gæli?http://www.earnyourturns.com/294/garmonts-2-buckle-kenai/ http://www.telemarktalk.com/phpBB/viewtopic.php?t=64758&sid=94094c5cef799ea231b3d1086547664d

Re: K2 Hardside med NTN binding og sko til 6000kr. Bra kjøp?
terras #159246 11/01/2011 2:33 PM
Entusiast
Entusiast

Knallkjøp til den prisen. Skiene koster vel 6500 løst, bindingen 3000 og skoene 3800 (alt veil).

Mao under halv pris. Gode ski og binding. Skoene kjenner jeg ikke men skal være mer turorientert enn Prophet (også Garmont).

terras #159247 11/01/2011 2:57 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Trodde Garmont bare hadde priestess og prophet i NTN.

terras #159248 11/01/2011 5:10 PM
Fersking
Fersking

Tror Garmont Kenai er 75mm sko?

Jeg har omtrent samme pakke selv: k2 Hardside, ntn og Garmont prophet. Funker veldig bra til topptur smile Går greit i løyper og, men ikke noe like gøy wink

terras #159249 11/01/2011 5:12 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat Reggi:Trodde Garmont bare hadde priestess og prophet i NTN.

<p></p>
Trodde jeg også - finner den heller ikke på Garmont sine sider. Men denne linken viser vitterlig et par: http://www.xxl.no/vintersport/alpint-telemark/alpinstoevler/kenai-telemarkstoevel-1011-1068253

terras #159250 11/01/2011 8:31 PM
terras Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Ble brått litt usikker. Prøvde på støvlene i dag og de var muligens litt korte (føttene mine er 30,5 cm lange, de største støvlene til garmont er 30..). Vil de utvide seg i lengden, eller er det bare snakk om at de utvider seg i bredden?

Og ja, det er snakk om kenai til ntn (som forøvrig virket lette og fine - i alle fall i forhold til mine gamle crispi cxp).

Godt tilbud
terras #159251 12/01/2011 3:02 PM
Medlem
Medlem

Er dette et alment tilbud som flere kan fà såhadde det vært fint å vite hvor? Noe du kan dele med flere?

terras #159252 12/01/2011 3:28 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat thor ski:Er dette et alment tilbud som flere kan fà såhadde det vært fint å vite hvor? Noe du kan dele med flere?

</p>

Sto i siste tilbudsavisa til XXL - så ja :wink<p>...sett bort fra at det er fra XXL er det virkelig et knalltilbud.

terras #159253 12/01/2011 3:37 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat terras:Ble brått litt usikker. Prøvde på støvlene i dag og de var muligens litt korte (føttene mine er 30,5 cm lange, de største støvlene til garmont er 30..). Vil de utvide seg i lengden, eller er det bare snakk om at de utvider seg i bredden?Og ja, det er snakk om kenai til ntn (som forøvrig virket lette og fine - i alle fall i forhold til mine gamle crispi cxp).

</p>

Hmm såpass ja :razz<p>Prøvde du de uten innerstøvel? Hvis tilfelle hvor mye rom var det bak hælen med tærne så vidt i fremkant? Hvis du ikke har lest gjennom denne så bør du gjøre det før du bestemmer deg smile

Crispi mener jeg lager sko til og med str 30,5 forresten.

terras #159254 12/01/2011 6:54 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei!

Vet du hvor lenge det tilbudet varer?:)Fant det ikke i nettbutikken, men er kanskje bare i selve butikken?

terras #159255 13/01/2011 9:38 AM
Entusiast
Entusiast

Som den nysgjerrige stæsjhora jeg er og siden jeg likevel skulle i rett ved så stakk jeg innom XXL i går kveld for å ta en titt på Kenai-skoene. Ser helt greie ut og av T2-klasse for å sammenligne med noe. Ingen kunne si noe om vekten men lånte en fiskevekt og fikk tatt en ca. vekt. I str 25 veier de 1650-1700g pr sko. Dette er det samme som mine TX Pro i 25,5 veier og ca 100g mindre enn mine Evo i 25.

Litt tyngre enn jeg hadde forventet må jeg ærlig innrømme iom at de prøver å fremstå som mer turvennlige enn f.eks Prophet fra samme produsent.

terras #159256 14/01/2011 4:09 PM
Fersking
Fersking

kjører selv hardside med NTN og Crispie shiver. Skiene er Jeg fornøyd med. litt vanskelig å utføre kortsvinger i tung kartong snø, men ellers en utrolig bra bakke og pudder ski. Shiver støvlene er for myke etter min smak

terras #159257 13/08/2011 3:36 PM
Fersking
Fersking

&nbsp;www.ecshox.com&nbsp;hvor&nbsp;du&nbsp;kan&nbsp;kjøpe&nbsp;god&nbsp;kvalitet&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;sko?BilligeNike&nbsp;Shox&nbsp;sko&nbsp;Her&nbsp;kjøpte&nbsp;jeg&nbsp;et&nbsp;par&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R4&nbsp;sko,&nbsp;god&nbsp;kvalitet,&nbsp;gratis&nbsp;levering,&nbsp;betaling&nbsp;sikkerhet.&nbsp;At&nbsp;det&nbsp;er&nbsp;mange&nbsp;stiler&nbsp;av&nbsp;Nike&nbsp;sko,&nbsp;med&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;joggesko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R2&nbsp;sko,&nbsp;nike&nbsp;shox&nbsp;R3&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R4&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R5&nbsp;sko,&nbsp;nike&nbsp;shox&nbsp;R6&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;oz,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;NZ,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;kjøre&nbsp;to&nbsp;sko,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;Lope&nbsp;3,0,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;kjøre&nbsp;5.0,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;Lope&nbsp;7,0&nbsp;sko,&nbsp;etc..&nbsp;Jeg&nbsp;liker&nbsp;mye,&nbsp;nå&nbsp;kan&nbsp;jeg&nbsp;anbefale&nbsp;denne&nbsp;siden:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;www.ecshox.combillig&nbsp;nike&nbsp;shox&nbsp;sko&nbsp;sko&nbsp;og&nbsp;Nike&nbsp;Free&nbsp;Run&nbsp;sko&nbsp;

terras #159258 13/08/2011 3:37 PM
Fersking
Fersking

&nbsp;www.ecshox.com&nbsp;hvor&nbsp;du&nbsp;kan&nbsp;kjøpe&nbsp;god&nbsp;kvalitet&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;sko?BilligeNike&nbsp;Shox&nbsp;sko&nbsp;Her&nbsp;kjøpte&nbsp;jeg&nbsp;et&nbsp;par&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R4&nbsp;sko,&nbsp;god&nbsp;kvalitet,&nbsp;gratis&nbsp;levering,&nbsp;betaling&nbsp;sikkerhet.&nbsp;At&nbsp;det&nbsp;er&nbsp;mange&nbsp;stiler&nbsp;av&nbsp;Nike&nbsp;sko,&nbsp;med&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;joggesko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R2&nbsp;sko,&nbsp;nike&nbsp;shox&nbsp;R3&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R4&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R5&nbsp;sko,&nbsp;nike&nbsp;shox&nbsp;R6&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;oz,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;NZ,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;kjøre&nbsp;to&nbsp;sko,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;Lope&nbsp;3,0,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;kjøre&nbsp;5.0,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;Lope&nbsp;7,0&nbsp;sko,&nbsp;etc..&nbsp;Jeg&nbsp;liker&nbsp;mye,&nbsp;nå&nbsp;kan&nbsp;jeg&nbsp;anbefale&nbsp;denne&nbsp;siden:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;www.ecshox.combillig&nbsp;nike&nbsp;shox&nbsp;sko&nbsp;sko&nbsp;og&nbsp;Nike&nbsp;Free&nbsp;Run&nbsp;sko&nbsp;

terras #159259 13/08/2011 3:39 PM
Fersking
Fersking

www.ecshox.com hvor&nbsp;du&nbsp;kan&nbsp;kjøpe&nbsp;god&nbsp;kvalitet&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;sko?Billige Nike Shox sko&nbsp;Her&nbsp;kjøpte&nbsp;jeg&nbsp;et&nbsp;par&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R4&nbsp;sko,&nbsp;god&nbsp;kvalitet,&nbsp;gratis&nbsp;levering,&nbsp;betaling&nbsp;sikkerhet.&nbsp;At&nbsp;det&nbsp;er&nbsp;mange&nbsp;stiler&nbsp;av&nbsp;Nike&nbsp;sko,&nbsp;med&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;joggesko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R2&nbsp;sko,&nbsp;nike&nbsp;shox&nbsp;R3&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R4&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R5&nbsp;sko,&nbsp;nike&nbsp;shox&nbsp;R6&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;oz,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;NZ,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;kjøre&nbsp;to&nbsp;sko,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;Lope&nbsp;3,0,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;kjøre&nbsp;5.0,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;Lope&nbsp;7,0&nbsp;sko,&nbsp;etc..&nbsp;Jeg&nbsp;liker&nbsp;mye,&nbsp;nå&nbsp;kan&nbsp;jeg&nbsp;anbefale&nbsp;denne&nbsp;siden:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;www.ecshox.combillig&nbsp;nike&nbsp;shox&nbsp;sko&nbsp;sko&nbsp;og Nike Free Run sko&nbsp;

terras #159260 13/08/2011 3:39 PM
Fersking
Fersking

www.ecshox.com hvor&nbsp;du&nbsp;kan&nbsp;kjøpe&nbsp;god&nbsp;kvalitet&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;sko?Billige Nike Shox sko&nbsp;Her&nbsp;kjøpte&nbsp;jeg&nbsp;et&nbsp;par&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R4&nbsp;sko,&nbsp;god&nbsp;kvalitet,&nbsp;gratis&nbsp;levering,&nbsp;betaling&nbsp;sikkerhet.&nbsp;At&nbsp;det&nbsp;er&nbsp;mange&nbsp;stiler&nbsp;av&nbsp;Nike&nbsp;sko,&nbsp;med&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;joggesko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R2&nbsp;sko,&nbsp;nike&nbsp;shox&nbsp;R3&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R4&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;R5&nbsp;sko,&nbsp;nike&nbsp;shox&nbsp;R6&nbsp;sko,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;oz,&nbsp;Nike&nbsp;Shox&nbsp;NZ,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;kjøre&nbsp;to&nbsp;sko,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;Lope&nbsp;3,0,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;kjøre&nbsp;5.0,&nbsp;nike&nbsp;free&nbsp;Lope&nbsp;7,0&nbsp;sko,&nbsp;etc..&nbsp;Jeg&nbsp;liker&nbsp;mye,&nbsp;nå&nbsp;kan&nbsp;jeg&nbsp;anbefale&nbsp;denne&nbsp;siden:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;www.ecshox.combillig&nbsp;nike&nbsp;shox&nbsp;sko&nbsp;sko&nbsp;og Nike Free Run sko&nbsp;

terras #159261 13/08/2011 3:39 PM
Fersking
Fersking

terras #159262 13/08/2011 3:40 PM
Fersking
Fersking

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå