Hei!
Kommer rett fra fjellet med 20-30cm urørt pudder. Kun mine egne spor fra søndagens tur blir krysset i lyset fra byen , nordlyset og stjernene.Dypt takknemlig.Livet er et resultat av flaks,uflaks ,gode og dårlige valg.Jeg har hatt endel flaks og gjort endel gode valg til nå.Dypt takknemlig.Min barneoppdragelse bidro til at jeg lærte meg å sette pris på fysisk aktivitet og gleden av å være ute i naturen.Dypt takknemligVar heldig å treffe et menneske som har ført til at jeg har bosatt meg i Nord-Norge med 8 mnd vinter.Dypt takknemlig.Har helse og lyst til å bruke denne unike naturen da den gir meg fysisk og mentalt overskudd i hverdagen og beholder det lekne barnet i meg.Dypt takknemlig.Ikke minst er jeg dypt takknemlig for at jeg kan og får muligheten til å gripe dagen, her og nå,for i morgen kan det være for seint.
En blir nok litt poetisk når en vandre i slike fantastiske naturomgivelser som jeg gjorde i kveld.Takknemlig for den gode hodelykta jeg har kjøpt er jeg også for uten den hadde turen ikke vært helt den samme.:wink
Ha en fin kveld.Carpe diem!