Sitat oeh:Men igjen under forutsigbare bra forhold funker vel de fleste ski.. Drar jeg det for langt hvis jeg påstår at K2 lager noen slurvete lefser av noen ski? Føler de fleste modellene er myke og kanskje noe enkle i konstruksjonen? Har aldri kjørt K2, men av nettopp den grunn.
<p></p>
Jeg har kjørt litt k2 de to siste årene, dvs coomba og hellbent. De er morsomme og lekne i lav hastighet. Kvalitet??? Kvalitet....? Jeg har stockli stormraider også, ei ski jeg tror er uslitlig. Vanvittig materialkvalitet og finish. Jeg har prøvd masse ski de siste sesongene. K2 har dratt frem smilet flest ganger. Jeg vurderer å kjøpe El-dictator eller DP+ som fartstabil storfjellsski, det blir en erstatter for min gamle Stormrider xxl. Coomba er ok når jeg går på topptur med dama og hundene. (lav hastighet ned igjen)Sidestash er en av skiene i k2 stallen som jeg syntes virker bra, den tåler fart også. Årets skuffelse: Jeg presset hype skia fra Black Crows i bakken, og da vrengte bakskia seg.Altså ikke vridningsstiv bak. Jeg tror en trenger minst 3-4 par ski. Jeg har 4 par, men jeg mangler ei brei dra på ski. Race skia er solgt...Nå rotet jeg meg helt vekk fra tråden her... beklager skivenner.