Tror Cash er akkurat det - mye mer! Den er bredere og stivere enn PH. Stivheten gjør at variabelt kartongføre føles som pudder! Når jeg har kjørt med kompisene mine så har det vært i oppkjørt eller uforutsigbart føre hvor den virkelig har kommet til sin rett. Det er bare å stå på det nervene holder! Takket være fullrocker og kraftig innsving så er den og ganske leken til å være så stor. Men den har ei "nedre" fartsgrense. Man må ikke være helt gal for å kjøre den. Jeg har en kompis som kjører litt bedagelig rundt på Hellbent, og å kjøre sammen med han kunne jeg bare glemme. I lave hastigheter er den steindau, men om du legger ut et sånt beløp for ei ski så er det vel neppe det man er ute etter. Men som sagt, den er fremdeles leken! Jeg kjørte skog like uanstrengt på den som med COOMBackene.
Rhino skal i følge Hendryx være ei ski hvor dra-på-egenskapene er dratt helt ut. Men hva dette har gått på bekostning av aner jeg ikke.
Jeg skulle kjøre tele på Cash men feiga ut i siste øyeblikk og skrudde Dukes på de - den skia syns jeg fortjente å ikke bli snilekjørt på.
Syns Funkalistic ser interessant ut jeg!