Heisann!Jeg gikk over til NTN forrige sessong etter flere sesonger med r8 og Garmount enerG. I starten var det svært uvant å jeg klarte ikke å stole på bindingen og slet også svært mye når snøen ble dyp.Etterhvert gikk overgange bedre og jeg fikk noen positive erfaringer: - Jeg opplevde at jeg fikk et mye bedre kant grep og kantkontroll i preppa bakke. Særlig på bakskia. På grund av dette kunne du også legge mye mer press på skjer.- å lande switch var mye lettere enn på r8. Siden bindingen er stivere og har mer motstand hele veien. - Det samme opplevde jeg når jeg skulle lande store dropper.
Det jeg ikke opplevde som så positivt var at den skien som ligger bakerst fikk en tendens til å grave litt mer enn det den gjorde når jeg hadde r8. Det er nok igjen fordi bindingen er såpass stiv. Det ble ikke noe stort problem, men var uvant i starten.
Alt i alt vil jeg si at overgangen til NTN er positiv og at du ikke kommer til å angre. Men det er for dyrt til å kjøpe nytt viss det gamle fortsatt er bra.