Hey!

Jeg gikk over til ntn sist sesong. Før det har jeg kjørt 4-5 år med 75mm (cobra r8). Jeg gikk over til ntn når jeg trengte nye sko og ski. Begynte en ny sesong med ntn og har ikke prøvd 75mm siden. Det var uvant i starten, følte med som en retard og stolte ikke på ski/binding. :PEtterhvert følte jeg fikk bedre kontroll på skiene og ellers alt litt bedre ellers i forhold til r8.Stoler mer på ntn nå. Gåfunksjonen er nice. Kult at man kan stille inn hvor mye motstand man vil ha. Bruker det ofte etter hvor jeg kjører. (Stilte de hardt og kjørte slalom omtrent)

Men jeg vil ikke si at ntn revolusjonerte min kjøring. Har ikke prøvd 75 etter jeg begynte med ntn. så jeg får ikke sammenlignet noe bra.

Så det er stort sett bare synsing av meg på sammenligningen. Kanskje jeg føler de er bedre fordi alle sier det er så bra?

Så mitt tips er om du ikke vil bruke mer penger enn nødvendig og har sko som funker; hold deg til 75. litt til.Men om du trenger nytt utstyr, eller vil investere litt, ville jeg kjørt på med ntn wink Du vil nok ikke angre :grin