Syns nå gutta krutt i den butikken virka litt gira på å gjøre ting vanskelig.

Du har helt rett i at helklossen skal du ha midt under helen...er vel ingen fare for at di skal vokse så mye i beina mens du har de skiene der?

Når det gjelder montering av telis så er det litt knot de første gangene og høres nesten ut som at de i denne butikken ikke er så vant til det. Husker ikke helt hvordan "formelen" på dette er nå,men du skal nok lengre fram på skiene ja. Om man monterer bindingen ut i fra at det er en alpin binding så vil den bli mye lengre bak da man ikke monterer etter center på skoen,men trykk pungtet. Selv gjort den feilen,men det funka siden det var pudder ski..hehe (later vi som)

Om du vil flytte de lengre fram så tror jeg ikke det skal være noe stort problem så lenge de nye hullene ikke kommer i konflikt med de som tidligere er der.

Mange mener jo at skiene blir svekket og nye hull skal minst 1cm fra gammle osv min erfaring er det viktigste er å plugge og lime de gammle. Hadde et par ski med 24 hull i hver ski som aldri knakk...men det kan være jeg som har hatt flaks også.

Håper du ble litt klokere og at morgen kaffen var god! laugh