Hei hei.Jeg er litt usikker på hvilken lengde jeg skal velge?Jeg er 180 cm høy. Vurderer å kjøpe 178 men fordi jeg føler kanskje 188 blir for lange.Setter veldig pris på alle tilbake meldinger:)
Du sier ikke noe om du skal ha de til tele eller alpin, ei heller om vekt og ferdighet, men uansett tror jeg du kan gå for 188. Lettsvingt og leken ski, men litt ustabil dersom man kommer borti noe ruskesnø, så lengden er god å ha.
takker for tilbakemeldingene:) jeg går for 188:) skal kjøre telemark med dem, det var derfor jeg la posten under telemark:) Jeg har kjørt på k2 obsethed 189 og syns den var mere enn lang nok, men folk sier jo k2 lengdene eg litt lenger enn oppgitt.
jeg som er 188 selv da burde jeg gått for en annen ski da .. eller ville den funke fett for meg og.. kjører telemark jeg og.. har nå black crows corvus 196,,
da ville jeg gått for corvus kansje.. helt syk ski.. kan kjøre på som bare det.. men har også en tupp som er litt mykere en noen andre ski som gjør at den flyter godt ellers og..
jeg tenker megawatt fordi jeg ønsker en litt kortere ski også.. den må funke til litt skogskjøring og.. gjør den det ?? for blir endel skog og..
takk takk.. nå gjør du det bare vanskeligere da:D hahah.. nei vi får se har engtlig bestemt meg for megawatt fordi jeg har hørt så mye bra om den.. og tenker at jeg ikke ønsker en til ski på over 190.. blir litt langt i noen tilfeller..
gad ikke og lage ny tråd.. men hvor har folk kjøpt skiene.. var på backcountry men de solgte ikke black diamond utenfor usa.. er det noen andre billige steder folk vet om ..
..sportsnett har/har hatt skia i vinter. Rå Sport har også hatt skia. Dersom de fremdeles har skia inne så er det sikkert mulig å få god pris. Ellers er det jo hyggelig å handle i Svolvær på Skandinavisk høyfjellsutstyr, flinke og sympatiske folk der!! Skal en tur innom dem i helga!!
Jeg bestilte i fra backcountry.com. De shipper ikke til Norge så hvis du oppretter en postbox hos www.jetcarriers.com kan du få dem shippa ditt gratis så sende de dem videre til Norge;) funka genialt for meg;) btw de har mange bra tilbud på backcountry.com nå!;)