jeg har kjørt på xp i to sesonger, og jeg sleit også litt. endte med at de ble litt store faktisk. jeg sleit med hælen, da denne er i overkant smal. endte med at den begynte å glippe.

det er ikke noe vits å gå til butikken for å varmetilpasse da disse apperatene ikke blir varme nok.

stekeovn fungerer veldig bra. det du kan gjøre er å bruke sportstape på foten der det er trangt.

innerskoene gir bra etter, så burde faktisk være mulig å få det til.. jeg var mer heldig med tilpasning av evo skoen min.

varm opp stekeovn til 110-120 grader. mens du venter klemmer du litt med fingrene på innerskoen for å kjenne konstistensen. legg skoene inni varm ovn. la det gå noen minutter og kjenn på konsistensen igjen. ta dem ut når du kjenner at de er blitt gele. bruk gjerne hardt gulv (betong/flis etc). det er ikke farlig å gi det litt mer temperatur om du er utolmodig (tror jeg var oppe i 130-140 grader). bruk også de sokkene du kjører i (siten du sliter med at det blir for lite). det skal gå fint å varme opp flere ganger.

apropos øverste spenner og slikt, sjekk at pløsen ligger riktig, jeg bommet første tur, og da ble det veldig spesielt.