Hei!Tok en liten lett ettermiddagstur, med en kompis som har nye vølkel gotema 190 m/lang rocker ,ca 400høydemeterØverste laget bhadde hardpakket sne (med lokk)men fra midtre del og ned var sneen fastere,"tung" løssnø.Oppturen gikk uten problemer da jeg nå har splittet de 100mm fellene ca 10 cm fra hver ende.Dette gjør at jeg kan brette ut fellen og få myyye bedre feste enn tidligere.:wink(et tips fra en annen på dette forumet)Nedturen gikk som en drøm både på den harde sneen og selvfølgelig så fløyt jeg oppepå den løsere med rimlig godt fart i kveld:razzHva med kompisen.Jo han slo igjennom flere steder på veien ned og smaket litt på sneen.:twistedMåtte vente lenger på han enn bikkja:coolHan er imponert over flyteegenskapene til hellbenten og tydlig missfornøyd over at gotemaen ikke flyter like bra:twistedTror en av årsaken er at han veier 100kg og jeg veier 70Det er alikvel litt artig at disse "stygge svære plankene" funker så bra som de gjør ,ja faktisk bare bedre og bedre.:winkSå foreløpig beholder jeg dem.

RINwinkwink:wink