Hei!Min 4dre tur med hellbent er gjennomført.I det jeg skal feste binding mister jeg balanse og den ene skien stikker av!Da var det jammen suuuuper glid i den men jeg hadde råflaks da den stoppet bare 100m nedenfor.:)MEEEEEN,det er noe som ikke stemmer.Føler meg som en amatør i teleteknikken(det er jeg ikke)Svingene sitter ikke.Det blir mer eller mindre bare rett ned med ingen klassiske gode svinger men det er kanskje sånn de funker.???Flyten er ikke noe å sipå,og de glei noe bedre i dag(men ikke som forventet) med -3-7 glider på midtpartiet.Myyye enklere å kjøre alpint med disse enn telemark men det IKKE alpin kjørestil jeg er ute etter.Blir lett stående å henge istøvlene med den følge at skiene har lyst til å rotere,klarer ikke å komme meg godt frem i støvlene i teleteknikken,alpinteknikken min er mere fremoverlent.Dere som kjører tele hvor lang avstand er det fra hælen på støvelen til bakende på skia?Bindingen min er festet ,på tradisjonellpunkt.Jeg kan ikke gi opp disse skien ennå :twisted
Gode råd er for meg gull hvert!
RIN