Hei1Prøvde meg igjen i kveldinga men glien var så som så på tross av at jeg prøvde litt glider -1-7 på midten.Hva gjør dere andre der ute med pudderplanker for å få max gli?Hellbenten fyter helt sykt bra i forhold til tradisjonelle teleplanker +-100mm,men jeg mangler ennå gromfølesen(alle snakker om)Fikk ikke nok fart til å utfordre skiene ble bare lette slakke telesvinger.MEN kanskje jeg bare må innse at disse skiene krever en helt annen kjørestil enn de andre jeg har ,eller..........?Swichbakbindingene er helt toppers.Selv om komboen ski-bindinger veier 3kilo stk går det egentlig lekende lett oppover:twisted(kanskje jeg bare er i bedre form enn jeg er klar over:grinDagens konklusjon:Gåfunksjon :Meget bra!Kjøreopplevelse:Nydelig flyt ,men ikke fart nok idag til egentlig å se hva se hvilken kapasitet disse skiene har på pudderføre.Har dere noen tips å gi meg som nygegynner på hellbeneten,så tar jeg imot alt meg takknemlighet.Kommer til å bruke dem en masssser i løpet av vinteren for å bli max dus med dem.RINwinkwink:wink