Hey. Skal kjøpe Telmarkski og har sett litt på forskjellige modeller... Synes Salomon sine Lord virker som en ski som kan passe meg, men ser også at K2's Coomback får mye skryt her inne på forumet og ofte er anbefalt. Har stått litt på telmark før, men er absolutt inger erfaren kjører. Bor nå i Ålesund og ser for meg at det blir en del toppturer i Sunnmørsalpene etterhvært da en del av kompisene mine er offpist folk...
Men, har også en del kompiser som kjører onpist og ønsker derfor en god comboski da jeg kun ønsker å invistere i et par til å begynne med... Jeg kom derfor fram til at Salomon Lord måtte være ett godt alternativ. Men, siden Coomback bli så varmt omtalt så lurer jeg på om noen har erfaring med begge skiene?? og synpunkter på for og ulemper med begge parene?
blir f.eks Lord'ene for smale i pudder?? Altså så mye at de blir kjedlige i forhold til Coomback'ene?? :razz Og hvordan er forskjellen i pisten? Krappe svinger og hard kjøring der er jo også morsomt... :grin Å ja, jeg vet jag skulle hatt to par.. men, som student strekker ikke økonomien til der... :sad Planen var å smekke på et par hammerheads! :cool
På forhånd takk for svar!
Henrik