Først svarer jeg på spørreskjemaet til F33d3r
Hva slags nivå er du på i alpint?- Skiene skal brukes til telemark, hvor jeg er nybegynner. Har rent på slalomski i minst ti år, og behersker carving/drops/offpiste osv. Ingen stor fan av park.Hvor mye skal skiene brukes til kjøring i preparerte bakker?- De skal brukes omtrent halvt om halvt Off/On piste.Kjører du hardt og fort, eller mykt og lekent?- Jeg vet jo ikke hvordan jeg renner telemark enda, men jeg ønsker jo å lære meg og beherske begge deler.Kjører du park?- Meget liteHvor mye skal de brukes til løssnø i skogen?- Det blir vel litt skogkjøring, men av offpiste blir det mest toppturer.Hvor mye skal de brukes til offpiste på fjellet?- Se overSkal de brukes til toppturer?- Se overTar du drops?Det gjør jeg, ja. Ikke ekstreme høyder. har ikke droppet mer enn 2/3 meter. Det føltes høyt nok. :PHva er din vekt og høyde?188 cm, 85-90 kg. Har ikke veid meg på ei stund.
Ellers var det Sultan 85 jeg siktet til ja :winkI forhold til NTN, så er jeg blitt frarådet dette på av at det er litt harde for nybegynnere, men hvis du har annen erfaring, så skal jeg ta det til vurdering.
Angående folkehøgskole, så er det Sagavoll jeg skal til. KRIK-Volleyball og ski :wink
Takk for respons!