Må først å fremst si at dette ble en fin diskusjon med mange synspunkter, noe jeg håpet det skulle bli.
hol68: Jeg er inforsått med at kjedene i norge ikke kommer til å komme ned på prisene som er å oppdrive i utlandet, og det uansett hvor langt vi strekker oss. Og det er jo klart det at sparer mann 3-4-5 lapper, så er jo saken biff. Det er jo ikke noe som irriterer meg nevneverdig, men klart det er små kjipt når det kommer inn en kar 1 uke etter at jeg har holdt på i en time med ski,sko,bindinger og pris for at jeg skal montere utstyret som han har handlet på nett. Men en ting skal du vite, uansett hvilken kunde som kommer innom meg på jobben, så er alltid smilet på lur og humøret på topp. Og jeg vet at jeg ikke priser meg ut på montering, så ja, det blir en del nettkjøpte ski og montere..
Det er vel ingenting som tyder på at det norske folk bruker mindre penger på sport/fritids utstyr nå enn for ett par år siden. Har vel noe med at folks prioriteringer der helse står i høysetet. Så til alle dere som handler skiutstyr på nettet, takk for alt det andre dere handler hjemme i norge. Så får vi se hva framtiden bringer med tanke på norske priser. :wink