Intersport, g-sport og Anton sport har samme eier hvis jeg ikke tar feil. Det er er de virkelig store kjedene vi har i Norge. Hvis en ser på vare utvalget hos de forskjellige kjedene, så er det ofte merkevarer de ikke kommer i konkurranse med hverandre på. Når det gjelder netthandel så ser jeg ingen forskjell på å handle i en Norsk nettbutikk kontra en utlandsk nettbutikk. Noen ganger er de Norske svært konkurranse dyktige på pris også. Vi handler flybilletter på nett, banktjenester, osv , osv. Min erfaring er at de som satser på andre kanaler, dvs gammeldagse butikker må bli gode på service og mangfold. Vi som diskuterer på forumet her er en smal gruppe mennesker. Vi vet ofte hva vi ønsker å kjøpe, og vi sikter oss inn på topp produkter. I banken så hadde vi 10 % meget krevende kunder, men de brukte 90% av tiden våres. De 10% ene av bankkundene viste priser, pruter osv osv. Det var ikke de kundene banken levde av, men likevel måtte vi ta dem seriøst. Hvorfor det? jo det var ofte signal kundene våre. Var de fornøyd, så fortalte de andre om det. Jeg tror vi som diskuterer inne her er tilsvarende 10% gruppe, de andre handler i butikk som før. Så til Hussi, selg de "billige pakkene" til folk flest, så yter du god service til oss litt "vrange" og beviste innovatørene. Vi handler utstyr gjennom hele året, og ofte hos deg :wink