(For de som ikke ønsker å lese mye tekst kan hoppe rett til spørsmålet som er siste tekstblokk/paragraf uthevet i bold)

Hei var nettopp i Voss Fjellandsby Myrkdalen og sto på ski. På lørdag var det blant annet leverandører for Völkl, Blizzard, Extreme og Nordica der og hadde demo av ski. Jeg benyttet selvsagt sjansen til å prøve så mange ski som mulig

Foruten at jeg fant ut at racingski er jævlig artig i sorte løyper og skicrossløyper fant jeg ut at jeg likte Völk Kuro veldig godt!

Jeg har fra før Black Crows Corvus med NTN, noe som jeg er ekstremt fornøyd med! Msen ettersom jeg kjører mye pudder i skogen har jeg gått å tenkt på å kjøpe meg en til ski som kun skal være for gode pudderdager (i skogen) som flytter, glir og svinger ekstremt bra i pudder.

Det jeg vurderer nå er hvilke bindinger jeg setter på Kuro, de jeg prøvde i Myrkdalen var montert med Marker Jester og dette funket knall. Men jeg vil jo helst ha de med NTN, men er usikker hvor godt dette virker i trang skog.

Spørsmålet til dere bkir da: Vil det funke bra med NTN på Kuro, eller bør jeg bare slenge på et par Marker Dukes? Jeg er spesielt interessert i de som måtte ha prøvd Kuro eller en ski med lignende form med NTN