Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hendryx Voodoo Child for telemark
#157195 05/01/2010 1:09 AM
Gjest Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Lurar på om det er nokon som har erfaringar med Hendryx Voodoo Child som ski for telemark, fortrinnsvis årets modell. Tenkjer på korleis den funkar på ulike føre, stabilitet og korleis den er å få inn i sving. Har forstått d slik at dette er ski med høg byggkvalitet. Håpar nokon kan komma med innspel her.

ph
Gjest #157196 06/01/2010 8:03 PM
oeh Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra

jeg kan desverre ikke fortelle så mye om voodoo child, men jeg kan anbefale purple haze.. jeg har hatt 4-5 dager på dem med ducked ntn og evo. helt rå setup. det sies det er en allround ski, og det er det forsåvidt, men den liker seg helt klart best i pudder. nye rockeren i år har virkelig gjort susen.. eneste som de ikke helt liker er å bare "såvidt ligge på kant".. på transportetapper feks så er de litt kranglete hvis du bare prøver å cruise og kante pittelitt.. hvis mantra (gamle skiene) er 60/40 pudder/pist, er ph 80+/20. det vanskelige er å gi balla og dra på nok på en dag med hardt føre slik at skiene kan komme skikkelig til liv... det bor masse i de paret, og jeg tror ikke jeg får brukt halvparten av det enda.