Sitat PerHas:jeg er ikke enig i at den er ustabil i fart, men den må kjøres på skjær...
</p>
Men det var jo det samme som jeg skrev......... at den må holdes på skjæret for å være stabil i høy fart...... Da er vi vel enige og ikke uenige?Ellers er jeg jo også enig i at den er allsidig i forhold til føre og type snø, men selvsagt artigst i stoooor fart. Ellers ville jeg valgt bindinger som f. eks hammerhead eller NTN på disse skiene - min erfaring er at det er lettere å holde trykket på begge skiene gjennom svingen med denne type binding. Ser at andrte kjører med G3 og Rottefella sin kabelbinding, men jeg føler iallefall at det er lettere å holde skiene på skjæret med Hammerhead eller NTN....<p>Når det gjelder toppturer er min erfaring den samme som PerHas. Det er litt "utfordrende" og traversere med de, spesielt på hardt føre. Jeg har kjøpt et sett med Voile sine skarejern, og det letter traverseringen på hard føre.Alt i alt er det den beste allroundskien jeg har hatt hittil (og jeg er 41 år gml.......). Jeg kommer ikke til å kjøpe nye ski denne sesongen.