Joda, jeg snur helstykket, men det er alikevel stor forskjell på denne gå-modusen og en ekte gå-modus.Å snu helstykket gjør at det er veldig lett å få på seg skiene - nesten step in. Det gir også vesentlig lettere motstand, fordi fjæra blir ikke like stram. Tilsammen med å flytte splintene helt fram gir det så lite motstand som en fast binding kan gi. Jeg er veldig fornøyd med HH - også oppover, men like effektivt som ekte gå-modus er det ikke. Skal jeg si noe kritisk om HH og det å gå med snudd helstykke, må det være at jeg i enkelte situasjoner der jeg må ta noen steg i veldig bratt motbakke kan oppleve at skoen nesten dras ut av bindingen. Den opplagte løsningen kan synes å være å korte inn bøylen noe og på den måten stramme fjæra, men dette er så marginalt problem at jeg velger å helle ha bøylen (og dermed forspenningen av fjæra) riktig justert for kjøring. Å stramme den veldig tar jo også bort gevinsten av å snu helstykket. Jeg har ikke opplevd å dra skoen ut av bindingen med helstykket snudd.