Har testet begge bindingene (om en hammerhead en veldig kort periode). Kjøpte Hammerhead pga at de skulle være noe av de mest robuste bindingene som var på markedet. Etter en helg i Heis i Norge og to dager i Alpene hadde jeg knekt av den ene spliten for justering av stivheten, kjempenedtur.... Rett på sjappa og kjøpte G3 bindinger. Så fikk aldri testet de til topptur.På Dynastar Legend har jeg BD O1 bindinger, og for topptur er dette de beste bindignene jeg har prøvd (og vet om). O1 er på et annet nivå når det gjelder gåfunksjon enn hammerhead.Når det kommer til stabilitet så er nok o1 bindingen minst like god som hammerhead (om ikke bedre) da du kan justere fjærene under skoen slik som du ønsker.

Det eneste argumentet for HH jeg kan se er at du kan justere bindigens mykhet på hammerhead, men det kan man også til en viss grad på O1.Personlig kommer jeg ikke til å kjøpe/teste HH bindigner igjen før de kommer med ny løsning for splintene som justerer "stivheten".

For toppturer, og heiskjøring er O1 definitivt valget spør du meg. Dropping er ikke noe problem med BD O1. Når det kommmer til pudder blir det mer et personlig valg antar jeg.

Har du allerede kjøpt bindinger eller?