x
Daglig inspirasjon
Nyheter, tester og guider fra friflyt.no, utemagasinet.no og norsk-klatring.no
Jeg forstår og aksepterer at jeg vil få eposter med nyheter og reklame.
Meld deg på
Registrer bruker
Logg Inn
Friflyt forum
Ski
Ung ivrig gutt på 5,5 år trenger hjelp til å finne den rette telemarkspakka.
Forumsøk
Forum
Kalender
Aktive tråder
Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Re: Ung ivrig gutt på 5,5 år trenger hjelp til å finne den rette telemarkspakka.
Top
#155738
09/03/2009
4:27 PM
Registrert:
May 2011
Innlegg: 5
Top
OP
Fersking
OP
Top
Fersking
Registrert:
May 2011
Innlegg: 5
Han må nok ha rundt størrelse 38 tenker jeg.Og fikk målt han nå og han er 1,26 høy.
Hele tråden
Emne
Av
Lagt inn
Ung ivrig gutt på 5,5 år trenger hjelp til å finne den rette telemarkspakka.
Top
08/03/2009
9:37 PM
Re: Ung ivrig gutt på 5,5 år trenger hjelp til å finne den rette telemarkspakka.
Smelvaer
08/03/2009
10:36 PM
Re: Ung ivrig gutt på 5,5 år trenger hjelp til å finne den rette telemarkspakka.
Top
09/03/2009
4:27 PM
Re: Ung ivrig gutt på 5,5 år trenger hjelp til å finne den rette telemarkspakka.
Smelvaer
09/03/2009
5:49 PM
Re: Ung ivrig gutt på 5,5 år trenger hjelp til å finne den rette telemarkspakka.
2000m
09/03/2009
6:16 PM
Sjekk idrettsbutikken.no
Giljar
09/03/2009
10:46 PM
Er NTN bindingen laget for en på 5,5 år?
Top
10/03/2009
6:43 PM
Ikke tenk på NTN:)
Giljar
10/03/2009
10:09 PM
Re: Ung ivrig gutt på 5,5 år trenger hjelp til å finne den rette telemarkspakka.
Reggi
10/03/2009
11:27 PM
Re: Ung ivrig gutt på 5,5 år trenger hjelp til å finne den rette telemarkspakka.
Smelvaer
10/03/2009
11:58 PM
Re: Ung ivrig gutt på 5,5 år trenger hjelp til å finne den rette telemarkspakka.
rin
11/03/2009
8:09 PM
Drepe skigleden?
SkiPowder
11/03/2009
8:20 PM
og hva gjelder utstyr...
SkiPowder
11/03/2009
8:23 PM
Re: Ung ivrig gutt på 5,5 år trenger hjelp til å finne den rette telemarkspakka.
rin
11/03/2009
11:19 PM
Re: Ung ivrig gutt på 5,5 år trenger hjelp til å finne den rette telemarkspakka.
Giljar
12/03/2009
12:15 AM
La ungene komme seg ut og ha det morro!
Top
12/03/2009
8:45 PM
Re: Ung ivrig gutt på 5,5 år trenger hjelp til å finne den rette telemarkspakka.
rin
14/03/2009
7:27 PM
Allsidigheit er bra
Old telemarker
15/03/2009
9:33 AM
Hopp til:
Fri Flyt forum ------
Snikksnakk
Ski
Snowboard
Sykkel
Klatring
Surf
Windsurf
Kite
Wake
Skate
Padling
Test
Print tråd
Bytt til Flat Modus
Show Likes
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Like Summary
Default Style
UBBT77
UBBT77 - Dark
Forumregler
·
Sett alle som lest
Fri Flyt forum
·
·
Friflyt forum
Mest lest på
FRIFLYT.NO
+
Hva er randone?
Randoné
Vil du gå dine første toppturer, men er usikker på hva du trenger for å starte? Her er en god guide for nybegynnere som
...
Meninger
Her finner du lederartikler fra magasinet, kronikker og leserinnlegg.
...
+
Slik oppsummerer de sommerskisesongen
Stryn Sommerski fikk 19 dager: - Vi har så tro på produktet vårt
Stryn Sommerski åpnet 22. mai og håpet på en grei sesong. 19 dager senere stengte de heisen for i år.
...
+
Åpner om få dager
Her bygges sommerparken i Trysil
Fredag 26. juni åpner parken i Trysil, men været har likevel tvunget fram noen justeringer.
...
+
Dokumentar
Field Productions klar med ny kinofilm om Harila
Field Productions er snart kinoklar med dokumentaren Harila ? Nådeløse fjell, som følger Kristin Harila og klatrepartner
...
+
Rekordomsetning
13 prosent vekst for norske skianlegg - men de minste sliter
Norske skianlegg økte heiskortomsetningen til rekordhøye 2,1 milliarder kroner i vinter. Men bak veksten skjuler det seg
...