I vinterferien (torsdag 26.2) sprakk mine 25,5. Ikke bare lå resten av vinterferien an til å bli fri for skikjøring men sist helgs guttetur lå an til å bli ødelagt. Kontaktet Outdoor i håp om at de hadde fått de oppgraderte skallene men dessverre disse var ventet men med status ukjent - de hadde heller ikke noen av første parti TX eller TX Pro jeg kunne få i mellomtiden. Kontaktet Scarpa i Italia også og sa meg villig til å betale ekspressfrakt for oppgraderte skall slik at gutteturen ikke skulle bli ødelagt. Fredag 27.2 fikk jeg beskjed om at VPG hadde igjen skall i min størrelse og at jeg kunne bytte der men at det da ville være av det første og "sprekkende" partiet og ville derfor få av den oppgradert typen når de kom. Mandag forrige uke fikk jeg beskjed fra Scarpa Italia om at nye oppgradert skall var på vei til Outdoor med FedEx for deres regning. Torsdag morgen ble jeg kontaktet av Outdoor med beskjed om at skallene var kommet og at de sendte de videre - fredag kunne jeg hente de i Oppdal og helgen var reddet.

Vil benytte anledningen til å takke Scarpa, Outdoor og VPG for å sørge for at jeg kunne fortsette å kjøre ski selv med de problemene denne skoen har hatt - rett og slett fantastisk service! Så lenge den funker er TX Pro i mine øyne den klart beste NTN-støvelen.