De bildene som vises av støvellen har jeg opplevd to ganger nå. Har ikke hatt mange skidagene pr par sko. Det ene paret varte kun en og halv ski dag.Begynner å vurdere å kreve penger tilbake og gå for Crispi, men synes egentlig det er en dårlig løsning, for meg var det TX Pro som passa desidert best på mine bein og de var super gode å kjøre på, så lenge de holdet sammen. Men What to do?? OutDore påstod de ikke hadde hørt om detta da jeg ringte dem på mandag... kan jeg ikke fatt å begripe. Det er jo tydelig mange her som har opplevd det samma.

MEN nå har jeg også hørt at på årets NTN så er hælen noen mm lavere enn fjorårets... er det noen som har kjøpt nye sko i år, TX Pro, men kjører på fjorårets NTN? Eller kjører på årets NTN men annet merke enn Tx Pro? Hva er deres erfaringer? Jeg så også tydlig merker i "leppa" på støvellen at det var pressmerker der etter bindingen.Men mye tyder på at dette er en produksjonsfeil. I grunn skal plasten som Scarpa har brukt på disse skoene være veldig slitesterke, takle lave og vel så store tempratur forskjeller og mange kuldegrader. Men når jeg så på "linimen" mellom såle og skallet på skoen ser det ut til at det er dårlig festet mellom der. Ikke som på de gode gamle som er "sydd" sammen såle og skall.

Men det er het tydlig produksjonsfeil eller konstruksjonsfeil her. De bør trekke tilbake støvellen og gi alle et nytt par i mellomtiden til de får fikset problemet og så gi oss nye forbedret TX Pro... men jeg lever nok i drømmene.. hehehe