Takk for info. Jepp, bomber har jo et tveegget sver der, med organic release, men øljekk i helpiecen:cool
Leste telemarktips-testen for noen år siden, men tok en ny gjennomlesing nå. Og ja, det er en aktiv binding jeg trives best med. kombinert med god kantkontroll.
NTN er uaktuelt ettersom jeg har to par Scarpa T1 (bor i to land, og har et skisett i hvert;) og Seth + Public Enemies med R8. Er helt trygg med å ligge på skjæret med Sethene, og det skal selvfølgelig carves mye bakke med PowerStormene og (de er jo lagd for det!). Men jeg skal kjøre dem mest utenfor - var det jeg mente.
Bestillte Bombers montert, men SB har sluttet å føre bindinger (overraskende nok) Og skiene ankom derfor uten. Får ikke tak i dem til den goprisen ($230!!), og bestilling tar lang tid nå (Hvem har?). Dessverre. Men er keen ja.
Linken: hvordan er aktivitet og motstand? Dingler skien om du løfter benet (hat), og "klakker" det når man lander (også hat)?
Hammerhead: Hvordan er den på kantkontroll, sammenlignet med R8?
Forresten: Hvordan er Bastardsene å hoppe med? tåler de en dag i parken uten å ende i fliser? ..har en tendens til å føkke opp ski der:sad