Hør hva det vil koste å blokke de ut. Jeg har vært nødt til å droppe Scarpa pga at de er så smale. Gadd ikke å blokke de ut siden jeg like gjerne kunne selge de og kjøpe meg nye. Er ikke proff nok til å insistere på å behold en sko pga spesifikke egenskaper wink Kanskje noen kan bidra litt her med hva det koster å gjøre sånne ting?

Merkene jeg vet som er ganske smale er Scarpa, Salomon, Dynafit og enkelte modeller fra Lange. Lange har forskjellig lest på forskjellige modeller, og bredde på disse står oppgitt på hjemmesidene.

Black Diamond, Garmont og Crispi er bredere. Hører en del syns Black Diamond er trange allikevel, men jeg tror det skyldes at innerstøvelen er såpass tykk FØR den thermoformes. Man har altså en god del å gå på. Black Diamond har også en ganske smal hel som noen liker (meg) og andre hater. Crispi kjenner jeg best fra turstøvlene, men de skistøvlene jeg har hatt på meg har satt som skudd.

Men jeg er også veldig nysgjerrig på dette med blokking?... I utgangspunktet har jeg lyst på Black Diamond Factor, men har blitt veldig nysgjerrig på Full Tilt Konflict! Og selvfølgelig er det en smal støvel...