At vi sa oss villige til å "teste et uferdig produkt" er det latterligste jeg har hørt på lenge.

Jeg følte meg faktisk forholdsvis trygg når jeg kjøpte NTN i fjor. Hvorfor? Fordi jeg hadde vært borti demo modeller som faktisk fungerte.

På demo modellene jeg var borti var fleks i støvel/binding forholdsvis ok, og det var gravert inn 1-2-3-4-5 på kompresjonsfjærene. Likte også bedre de røde hukene på "kroken". Altså de bitene som griper rundt støvelen bak i ytterkant. Det var lettere å se at bindingen satt skikkelig på og at begge satt helt inntil støvelen.

På det utstyret jeg faktisk kjøpte var alt svart, instillinger på kompresjonsfjærene klistremerker, støvel og binding passet ikke skikkelig sammen og støvel var MYE stivere enn demo. Det at støvel og binding ikke passet skikkelig ga utslag i såpass mye slark at utstyret i praksis var ubrukelig. Støvelprodusent skyldte på Rottefella og motsatt. Festlig! Det hjalp heller ikke på godfølelsen at boltene regelmessig knakk.

Har ikke lenger noen 08 binding, men noe reservedeler har jeg fortsatt. Gis gratis til førstemann som sender meg melding. Kan, og må, plukkes opp sentralt i Oslo.

Alt ubrukt.4x røde kompresjonsfjærer1x blå kompresjonsfjær2x bolter m/tilbehør