Nå etter å ha komme delvis ut av den medisinerte verden, dog forsatt med ett lite snev a Novo virus i kroppen skal jeg være ydmyk nok til å rette innlegget slik det var ment.Problemene som har oppstått vedr binding, kan sikkert masse av disse bortforklares med feil bruk. Derimot knust alu plate fremme kan ikke karakteriseres dit hen da dette er feil materialvalg fra produsentens side, noe de også har bekreftet og ville utbedre. Dog noe de nå ikke vil utbedre men gi reservedeler for de det gjelder. Jeg bruker bindingen aktivt 60-70 skidager pr år. Når det gjelder søksmål er dette på trappene i US ikke her. I Norge pr dags dato har det aldri vært kultur for søksmål, men erstatning, og det var det som var meningen med mitt innlegg, hvor mange som har blitt fortalt det samme som meg, men harr fått ett annerledes svar/utgangspunkt fra Rottef. i dag ? og hvor mange som er villige til å legge press på rottef., slik at evt ny bindingstype til redusert pris vil bli aktuell.Jeg må ha blitt totalt misforstått når det gjelder å henge ut Bente hos RF, for dette har aldri vært meninga, Bente har vært bli o hyggelig samt sendt meg delene, men dog også videreført infoen vedr. bedriftens ståsted i denne sammenheng.Men hvorfor dette har blitt misoppfattet skjønner jeg ikke helt. Har prøvd å få kontakt med flere hos RF uten å lykkes,kontaktperson hos RF vedr dette er vel Trond men han svarer dog aldri på mail.Å kjøpe nye bindinger er ingen nevneverdig tung økonomisk last for meg,så det er ikke sakens kjerne.Min forhandler er desverre konkurs, det er mange som nevner pr.mail til meg at det kan også RF gjøre. Desverre er det slik at går de konkurs så er dette pga dårlig handlekraft, neppe fordi vi IKKE har tro på produktene deres.