og alle dere andre som samtydig forklarer at dere har hatt en del problemer med bindingene deres, men rottefella har kostnadsfritt sendt det av deler som har vært nødvendig osv... okei, greit nok at de ikke lenger produserer nye reservedeler til bindingen, og heller ei lager et "konverterings kit" til '09 bindingen. men ærlig talt, SAKSØKE rt for dette!? det henger med litt sunn fornuft f**ean ikke på greip!? når du ikke lenger får tilgang på reservedeler til et kjøpt produkt 10 år i ettertid, er dette et problem du tar opp med di du kjøpte varen av, og ikke produsent. ordner ikke dette seg da, har du kjøpsloven på din side, den er forsåvidt postet lenger oppe her, og om ikke bindingen din kan repareres, må du få en ny.

klart at når det kommer akkurat til dette temaet, skjønner jeg utrolig godt, at en ikke midt i sessongen er interessert i å ha et avbrekk, for å vente på ei svær papirmølle som skal gå opp, for all del. men jeg mener da at en bør ta dette om med en ansvarlig på sjappa du/dere kjøpte bindingen, og ikke SAKSØKE RF!? det blir jo virkelig US and A tilstander.

og problemet med skistopperen som gnager hull i sålen på skoa, er også et problem som bør taes med crispi/scarpa, og ikke RF direkte, selm om det hele er et samarbeid. kjøpsloven slår inn også her..

vær så snill å tenk litt rasjonelt(men ja også fremtidig, for sessongen), å ikke gyv på med tyngste skyts med en gang. da tipper jeg dere ødelegger mer enn dere gjør godt