Uten at jeg gadd å pløye gjennom hvert eneste ord i tråden, så registrerte jeg at noen såvidt nevnte forbrukerkjøpsloven lenger oppi her.

Funker ikke produktet tilfredsstillende har selger rett på å prøve å fikse faenskapet(bindingen) to ganger for samme feil. Etter dette har kunde krav på erstatningsprodukt. Om årsmodellen av opprinnelige produkt ikke er i omløp lenger så får dere årets modell. Enkelt å jævli greit!

Det skyldes jo ikke bare serviceinnstillte telenfondamer at folk får erstattet bindingsdeler, det er jo faktisk noe man til det fulle har krav på. Det med info om testprodukt og diverse er jo bare tull. Når alt kommer til alt og ikke flere deler er å oppdrive får dere nok det dere har krav på. Det er altfor mye å tape på misfornøyde kunder og dårlig omtale. Jeg rett og slett nekter og tro at Rotteløvli kutter all kontakt og service med førstekjøperne når neste modell kommer ( har komt?)

Når det gjelder dette søksmålet er det etter min mening bare til å stikke fingern i rævva og søke kontakt med moder jord nok engang. Forbrukerkjøpsloven er bunnsolid og gir kunden gode forhandlingskort. At ikke selger opplyser kjøper om disse kortene kan de ikke lastes for...