Jeg er enige i Knut L i mange av utsagnene, spesielt med unødvendigheten å henge ut enkelt personer. Jeg synes jo at dette bør være et forbrukerombudet sak eventuelt TV2 hejlper deg. Den dagen Rottefella får besøk av en reporter fra TV2 dreper deg, sorry mente "hjelper deg" så tipper jeg Rottefella tar grep.

Er ganske sjokkert over utsgnet rundt at 08 var en test sesong for alle som ville bruke over 2000 kr på nytt utstyr!?! Aldri hørt om.

Men om så er at vi er "test kjørere" så er det vel vanlig at test kjørere får tilgangen på akkurat det de måtte ønske seg av utstyr... ergo en ny binding av årets modell bør være på sin plass!

I tillegg, hvis dette ER en test binding fra Rottefella, så må de vel se på en eventuell erstatningsbinding og kostnaden denne medfører firmaet som en av utvikling / test kostnadene?

Jeg må til slutt tillegge at jeg har ikke hatt noen problemer med bindingen i hele fjor, og tror kanksje jeg har vært veldig heldig. Grunnen til engasjementet i saken er mer at jeg er redd for at ting skal begynne å skje også med min binding, samt at jeg er sjokkert over behandlingen fra Rottefella som jeg selv trodde var et meget solid og godt firma.

Jeg støtter din sak South67, men muligens se på andre tiltak enn nødvendigvis uthenging av ansatte eller søksmål.