Har selv vært igjennom en sesong med NTN med visse innkjøringsproblemer. Som testpilot føler jeg at vi har fått dårlig uttelling. Har hatt flere mailer til Rottef med forepørsel om oppgraderingskit uten noe posititvt svar. Sist gang fikk jeg ikke svar i det hele tatt. Med 5000 "gamle" bindinger ute så begynner de sikkert å få en del henvedelser og muligens er lei maset. Uansett så kan de ikke fraskrive seg ansvaret for et uferdig produkt som de slapp for tidlig på markedet.
Tror ikke søksmål er veien og gå. Koster for mye og tar for lang tid. Ser at det er to veier å gå: Enten samle alle missfornøyde brukere og fronte dette sammen mot Rottef. Alternativ kan man bruke pressen. "Fri Flyt" har så mange annonser fra Rottef at de sikkert ikke tør kjøre noe tøfft løp. DN hadde en skryteartikkel on NTN i fjor og er sikkert innteresert i å følge dette opp med dagens status. TV2 hjelper deg pleier også å løse problemer med vanskelige leverandører.