Jeg jobber i butikk og har heller ikke hørt noe om at dette var et prøveprodukt. Men at det var en første modell, og at endringer ville bli gjort ganske kjapt var vel ingen overraskelse for noe. Bare se på den laaaange tråden om NTN erfaringer.
Å henge ut Bente hos Rottefella syntes jeg er unødvendig. Det er ikke personen, men firmat dere evt skal klage på.
Butikken er ved en raklamasjon egentlig bare mellommann. Akkurat som ved salget. Det er opp til produsent, leverandør i Norge, å godkjenne en evt reklamasjon. Om ikke butikken har unngått å opplyse noe, eller solgt produktet på feil grunnlag, da blir det butikkens ansvar.Men det er klart at butikken skal ta seg av reklamasjonen å ta kontakt med leverandør/produsent.Akkurat i dette tilfellet vil det jo være Rottfella som må ta et evt søksmål.
Selv syntes jeg detvirker ganske dumt å saksøke. Spesielt å dra inn amerikanere. Da er jo vips Rottefella nedlagt. Arbeidsplasser tapt og ingen NTN i hvertfall.