Flere interessante moment du nevner her. Jeg har også en 08-ntn binding og har ikke på noe tidspunkt fått vite at det skulle være en demobinding for spesielt interesserte.
Nå kjørte jeg forrige sesong uten å ødelegge noe som helst med bindingen, altså kjører jeg nok mye mer forsiktig enn andre...
Dog det er 3 ting som irriterer meg litt:1: Den påklistra justerinsskalaen som snart er helt vekke og gjør det temmelig vanskelig å justere motstand.2: Skibremsen som har gragd temmelig bra opp i skoa mine, pga alle toppturene mine.3: Hvorfor skal Scarpakunder i USA få fikset sine sko og ikke vi her i Norge/Europa. Både crispi og scarpa hadde åpenbart store problemer med fleksen på sine modeller.
Har fått høre med min lokale butikk at jeg får ny skibrems, men det var ikke svaret jeg var på jakt etter. Må jeg leve med en sko som har et digert sår i seg pga rottefella/scapa sin feilkonstruksjon? Tenkte jeg skulle få vite hva butikken foretar seg før jeg prøver meg på evt reklamasjon. Synes uansett produsentene burde være meget behjelpelige med folk som prøver nye ting, om de fortsatt ønsker å bli sett på med positive øyne.