kondolerer
|
More than words
|
OP
More than words
kjempetrist. setter ting i perspektiv. sender varme tanker opp til narvik fra oslo.
|
|
|
 Syvende himmel
|
More than words
|
OP
More than words
Hæls Jørgen, Kim André... så snakkes vi! Kos dæi i endeløst pudder. Familie og venner... mine tanker tell dokk.
|
|
|
 R.I.P
|
More than words
|
OP
More than words
Mine tanka går til familie og venner....D blir ikke d samme å være i bakken uten at du e der.... Rest In Peace
|
|
|
 en siste hilsen
|
More than words
|
OP
More than words
Gary Fisher sa en gang: "Anyone who rides a bike is my friend." Han kunne ikke hatt mer rett! Jeg vil mene at dette gjelder også oss, jeg ser på alle rundt meg som deler min, deres og Kim Andrè sin lidenskap, vi som har det gøy i snøen, vi som vet å utnytte guds frie natur på en vidunderlig måte, vi som står på ski, som mine venner. Jeg vil med utgangspunkt i dette si farvel til en venn jeg aldri har møtt og som jeg aldri får møte på grunn av en ulykke som kunne skjedd oss alle, men som ikke skulle skjedd med noen av oss. Jeg vil også kondolere til familie, venner og kjente som har mistet en sønn, en bror, en kamerat og en god venn. Du vil bli savnet, men ikke glemt. Hvil i Fred Kim Andrè.
|
|
|
 Hvil i fred Kin André
|
More than words
|
OP
More than words
Vil bare kondolere til familen og alle hans venner.. Dette var forferdelig trist...
|
|
|
 Kondolerer
|
More than words
|
OP
More than words
Til familie og venner!Dette er tragisk..
|
|
|
|
|
|
 Kondolerer.
|
More than words
|
OP
More than words
Dette var trist. Kondolerer.
|
|
|
 Kondolerer
|
More than words
|
OP
More than words
Dette var veldig trist å høre. Mine tanker går først og frems til familie, venner, kjæreste(hvis han hadde det) og alle som kjente Kim Andrè.Stå sammen i sorgen!! Hvil i fred!! Du vil bil savnet, men aldri glemt!!!!
|
|
|
 Hvil i Fred
|
More than words
|
OP
More than words
Mine største kondulanser til familie og venner av Kim AndrèRIP
|
|
|
 Kondolerer
|
More than words
|
OP
More than words
Dette er frygteligt, mine tanker går til familie og venner.
|
|
|
 Kondolerer
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 Kondolerer
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
|
|
|
 Kondolerer
|
More than words
|
OP
More than words
Det er trist når slike ting skjer. Alle tanker til familie og venner.
|
|
|
 Takk
|
More than words
|
OP
More than words
Hei alle!Dette er pårørende; familien til Kim-André Eriksson. Vi vil uttrykke vår dype takk for varme og gode ord og hilsninger i forbindelse med den tragiske skiulykka som rammet Kim-André.Ski-entusiaster og ungdom uttrykker sin medfølelse og sin sorg på en flott måte ? og bidrar til at vi blir om mulig enda mer stolt av gutten vårres og det miljøet som han var en del av.For de som har anledning, og er i Narviks nærhet, ønsker vi velkommen til Narvik kirke hvor begravelsen finner sted tirsdag 30. november kl 12.00.På vegne av hele familien; mamma Bente.
|
|
|
 Kondolerer
|
More than words
|
OP
More than words
Personlig kjente jeg ikke avdøde, men Bergen gir familien og pårørendes sine største kondolanser. Et sårt tap for absolutt hele skisporten. Ber om at alle tar ett minutts stillhet på toppen av bakken neste gang, til ære for Kim Andre. Uansett hvor uendelig trist dette er, kan det kanskje være en liten trøst for noen at han døde mens han var i det elementet og gjorde det han elsket. Kos deg i Evig Pudder
|
|
|
 RIP
|
More than words
|
OP
More than words
Aner ikke hvem vedkommende er, men dette var både forferdelig trist men samtidig rørende og se at folk bryr seg. Dette er noe som kan skje hvem som helst, ta vare på dere selv og hverandre. sov godt telemark-kjører 
|
|
|
 Ingen ord passer, 1000 tanka fær førbi
|
More than words
|
OP
More than words
- og særlig tel de som sett igjen og bare kjenne på savnet. Kim hadde et enestående smil og møtte verden med det og vil bli savna, det vet æ.
|
|
|
 triste greier:(
|
More than words
|
OP
More than words
et lite varsel til alle dere kjørere der ute: start sesongen litt rolig, føl dere fram med formen og terrenget.. dette kan skje hvem som helst.. kondolerer til alle kjente av avdøde:'( utrolig fint at så mange bryr seg...
|
|
|
|
|
|
 Helt uvirkelig at du er borte kjære venn!!
|
More than words
|
OP
More than words
Du e en person som kommer til å merkes at du ikke e her lenger! Du hadde ingen feil.. alle har en.. men hos dæ var det ingen!Det var bestandig ett smil hos dæ.. uansett.. Gruer meg så til å dra i bakken i år.. siden du ikke kommer til å befinn dæ der! Alle de artige dagane vi hadde! vet at æ aldri kommer til å få oppleve slike mer! det her e så ufattelig urettferdig! Kjære kim.. koffør va d din tur nu? Du som elska livet! du hadde det så flott fortiden! du fortjente ikke det her! Kunne ha skrevvet i evigheta om alt det artige vi har opplevd sammen.. men klare det ikke! Kjempe gla i dæ vennen! Vet du har det godt der du har det nu.. kjøre ski forevig!Tenker så på hele familien din kim!spesielt din aller beste venn!! Dagan kommer nå her uten dæ.. å det e ikke lett!
|
|
|
 Varme tanker.
|
More than words
|
OP
More than words
Det varmer et tantehjerte å se at dere skifolk står sammen og viser omsorg for hverandre, enten dere kjenner hverandre eller ei. Kle dere godt og ha en fin vinter.
|
|
|
 kondolerer
|
More than words
|
OP
More than words
sender mine tanker til kim andre det er trist når sånt skjer blant oss=*(
|
|
|
 R.I.P
|
More than words
|
OP
More than words
kjennte ikke Kim André, men det er alltid så trist når noen du for det de liker å gjøre. det er som regel koslige kjekke folk som driver med ski, de som har glede og vil stå på ski. da er det synd at de blir tatt så brått vekk. kondolere til familie og kjente.
|
|
|
 RIP
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 Hvil i fred min ukjente venn!
|
More than words
|
OP
More than words
Mine tanker går til din familie og alle dine venner. En tragisk ulykke har tatt livet ditt så altfor tidlig, R.I.P.
|
|
|
|
|
|
 trist
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 SAVN
|
More than words
|
OP
More than words
Det er over åtte uker siden ungen min døde, og aldri, aldri før har det gått så lang tid uten at jeg har sett og snakket med han. Ikke en gang da han var i militæret. Jeg savner døra som går opp, og han kommer inn og sier:"E det nåkka middag her". Lukta av han, lyden av stemmen, se ganglaget hans med hendene i bukselomman, capsen på hodet - hele han. Aldri mer. Årstiden med sne, som virkelig var hans årstid, er her for fullt. Fra stuevinduet mitt ser jeg rett i Narvikbakken og Fagernesfjellet; der oppe skulle Kim-Andrè ha boltra seg nå. I september satt han ved bordet og snakket lengselsfullt om vinteren, og kunne nesten ikke klare å vente til den første sneen kom. "E det ikke kuldegrader snarrt", sa han.Sorgen og savnet går i ett. Det er som å stå på kanten av en avgrunn jeg ikke øyner bunnen på, og vite at jeg må face den. SÅ FORT - livet skifter så fort - et ord, en telefon, en samtale, et bud - så er alt forandret - som en gnist i tørr skogbunn flammer virkeligheten opp - mot lys eller mørke - og livet er aldri mer hva det var - så fort."Tove Houck" Kjør forsiktig i vinter.
|
|
|
 Han er der..
|
More than words
|
OP
More than words
Kim-Andrè både har vært og skal få være med på mange nedkjøringer i hodet mitt. Så han er der og vil alltid være der.
|
|
|
|
|