Har vært i kontakt med G-Sport tidligere i år ang akkurat EnerG. Det jeg da fikk til svar var at ingen, INGEN, G-Sport butikk i hele vårt langstrakte land skulle ta inn denne til butikk. Men de har den på sitt sentral lager. Dette er altså måten G-Sport velger å selge sine produkter på. Ha de stående på hovedlageret i Askim. Forstå det den som kan. Personlig synes jeg Garmont graver sin egen grav ved å la G-Sport deale deres produkter. Det er jo fullstendig umulig å overhodet vurdere en telemark/alpinsko hvis du ikke kan få prøve den på foten og hoppe litt rundt i butikken. Bor selv i Stavanger; og dette er en helt håpløs by når det kommer til alpine ting.