Kjenner til problemet med Crispi også. Det virker på meg at importørene og produsentene innen skisporten er en gjeng med tallentløse tullinger. Her har de store muligheter til å klare gode salgstall før jul, så klarer ikke folka å sende ut modellene før i mange tilfelle ut på nyåret. RETT OG SLETT TALENTLØST!Hadde dette vært innen elektrobransjen hadde de gått konkurs for lenge siden. Noe som heter at man må smi mens jernet er varmt, dette er tydligvis ikke mange som har fått med seg innen denne bransjen. I dette tilfellet gjelder det stor størrelse i CXR. ingen har enda klart å skaffe dem...
NB!Skulle noen ha dem i store størrelser 29,5 - 30,0Så send mail vist dere vet.... (helst i stavanger regionen)