det hele blir vel en avveiningssak der pris, utløsermuligheter, stabilitet, holdbarhet og reparasjonsmuligheter er momenter....Linken er stive og retningsstabile,samt at de etterhvert har reservedeler "overalt", men pakker snø, Cobra er blitt mye mer stabile og stive enn tidligere rottefellamodeller og ryktene sier de ikke klabber så fælt som linken, bomber bishop er stive, solide? og dyre, men delelagrene er vel minst sagt middels rundt om i europa, en kompis mistet 7 dager i st.anton i år mens han ventet på reservedeler!!! (endte seff opp m leieski, men d suger når gotamaen står med vraka binding i 1 meter pudder)7tm har utløser, ellers er de ukjente for meg, g3 er lette, relativt stive og holdbare, Hammerhead kjenner jeg ikke i d heletatt..
det er rett og slett utrolig mange bindinger på markedet, og å anbefale en foran en annen blir veldig subjektivt... se litt på bruksområder, prøv de bindingene som er tilgjengelig enten hos venner eller på demoer, og tell etter på konto. tenk oxo litt på hva du har over og under bindingen...faktum er vel at det tross alt er mye bra der ute, vi har heldigvis fått ganske mange bindinger som faktisk er dimensjonert til stive plaststøvler og fatskis
Men det ser ut til at folk har gode og velargumenterte meninger rundt om, så jeg lider oxo valgets kvaler før neste sesong...