.. jeg har sett to par Squad91 som er blitt solgt fra butikk, begge er borte nå. Tror du kommer å slite med å hitte 98'en, kjenner flere Rossi-kjørere som ikke har fått såne selv. Det eneste par 98 jeg kjenner til som ikke tilhører Rossi-folk er ett par som Kent Kreitler solgte for ett par uker siden pga. av skade, og selv det paret var det tydeligvis Rossi-folk som gjerne ville ha hatt. Squad91 er derimot i produksjon, så de kommer sikkert å være tilgjengelige i mere utbredt form snart, der er tross allt laget 200par av de.

91'en er mjukere i flexen enn de 4x jeg har prøvet. 98'en er noe stivere, veldig like mine første oransje M103 (som var litt stivere enn de som selges nå), dvs. veldig stivt og noe som krever att man står rett og sterkt på beinene om man ikke vil bli sliten fort. Kjøremessig minnet de 98 jeg prøvde (Gaidet sine) mye om mine gamle Igneous FFL, stort sett samme størrelse og vekt etc.

91'en kommer å være en bra ski for mange kjørere som liker sandwich og relatovt rake ski, men subjektivt synes jeg ikke den var noe bedre enn den nye Dynastar 194 Prorider, som jeg liker veldig bra (en av de beste produksjonsskiene runnt 100 i midjen, som jeg har prøvd)