at de rennene som har arrangement på kvelden burde få være slik de er. Det trekker jo folk til sporten, nå er ikke fjelltelemark den mest "seriøse" sporten som finnes, og det er jo mange som reiser på renn for det sosiale og for å ha det gøy. Det er jo valgfritt om mann vil drikke seg full på kvelden eller ei.. mulig det er et enormt drikkepress pågang som ikke jeg vet om. Men jeg ser ikke helt problemet med renn på lørdager eller søndager? Det er vel det samme det? Vil mann hjem på kvelden så stikker mann vel hjem samme om det er lørdag eller søndag? Ser poenget med at mange må ta seg fri fra jobb/skole for å reise fredag, men det blir litt av det samme hvis mann arrangerer renn på søndagen. Da kommer jo alle styggseint hjem, og må stille trøtte på skole og jobb.Er forsåvidt enig i at det er teit å dele ut startnummer kvelden før rennet, men praktiseres det noe sted? Kan ikke huske å vært borti det på lenge... Men så er det en stund siden jeg har vært med også.Ellers er jeg også enig i at de burde avvikle premieutdelingen som fort som mulig etter rennet, med mindre de har et stort arrangement om kvelden (for eks. piggerennet).