kansje litt uklar i førsteutkastet, men som sagt, har opplevde at helklossen kolidere med div justerings ting bak over helen på enkelte støvle typer, som har ført til utløsning.. Som sagt så var det på en elder linken model, og en eldre model støvel.. om dette er et nåværene problem, kan jeg ikke si noe om...

Gjentar meg selv med å si.. man kan foretrekke en binding over en annen, men å si at en er bedre den en annen over en generell skala blir feil..

Misforstå meg rett, prøver ikke å si at linken er dårlig, har hatt mangen gode stunder på den, prøver bare å gi han som leiter etter bindingen et litt mer nøyansert bilde..

En slik: Linken/R8/Hammarhead/BB/G3Targa lever lengre, best til alt, lettest å kjøre med osv er ikke noe fornuftig, for da kan man krangle til man dør..

eneste jeg kan si med sikkerhet er at jeg kjenner brukere av alle disse bindingene, og alle de hevder at deres binding er best..

Og det å vinne RFC to år på rad har vel egentlig mest med kjøreren og mindre med utstyret å gjøre (til en vis grad, hadde vel ikke hvert gjenomførtbart med nato plank og lærstøvel)