kan noen som har peiling hjelpe meg med noen tips. Dere som ikke har peiling kan bare klikke videre til neste innlegg..Jeg er ei jente som står telemark, trives best utfor løypene og da er jo mine dynastar intuitiv 74 med sine 62 mm på midten noe smått etter hvert. Har kjørt endel nå og vil ikke la skia stoppe meg for flere utfordringer. Har derfor tenkt på å investere i nye ski. Vil også ha ski som det går an å prøve seg bitte litt i parken med, bare leke litt. Hvilke ski bør man satse på da? Vil ha ei ski som fungerer til det meste, toppturer, off-piste og av og til må man jo innom preppa bakke og. Jeg må også ha ei ski som ikke blir for vanskelig av seg. Glem de som er over 100mm på midten, tror ikke det er noe for meg. Hva tror dere om for eksempel rossignol BC scratch, Dynastar Big Trouble eller var det ikke ei som het Rossignol BC spray eller noe? Iallefall den stilen der. Blir det for store ski for meg tro? Og funker de for telemark? Hvor lange bør de være? selv er jeg 170. Takk for seriøse svar