.. men eg reagerte og litt på teknikken i begynnelsen..Litt vel mykkje planting av skiMen te de kjøreran sett forsvar så trur eg spesielt skogkjøringa e gjort slik for å holde kontrollen. Det e vanskelig å se på film kor bratt det egentlig e og og teknikken bli et resultat av snødybde og helningsgrad.. (det samme gjelder jo i åpent terreng..)Ska man skjære svingen i skogen og det e bratt så får du fort ukontrollert fart og står fort og kline med et tre.. Da e dansing fint for å holde kontrollen. I åpent lende - for middelmådige kjørera som meg - så e det og snakk om et kompromi mellom teknikk og fart. Kan være nydelig å danse seg ned de bratte hengan - med omså dobbelt stavsett - der en langsving ville bety warpspeed med et ukontrollert monstertryn som resultat:-)Med rette helning og åpenhet i landskap e det jo bare å smurfe i vei.Det vise dem jo at dem dels og beherske de æmrikæneran.

Men under gitt forhold ville jo enhver måtte bruke en god del brems og hopp og sprett for å kunne ta seg ned sikkert gjennom skogen.

Men aller mest, eg e sjukelig misunnelig på de der som får kjøre under sånne forhold..