Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2
Fantastisk tele-teeser!
#149335 13/10/2005 7:13 AM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

"Powderwhores". Heere-jemini. 14 minutters ren fryd. Jeg har tårer i øynene. Last ned og nyt!

http://www.telemarktips.com/MovieClassic.html

Fantastisk
snøvær #149336 13/10/2005 8:16 AM
Fersking
Fersking

dyp dyp pudder med løs hæl.. blir ikke bedre enn dette!

Får frysninger...!!
snøvær #149337 13/10/2005 12:02 PM
Fersking
Fersking

stiller meg i rekken og avslutter med amen! pur nytelse å se, vanvittig bra teaser! slikt vil vi ha mer av!

et 14 min langt ahh... =)

Velvel
snøvær #149338 14/10/2005 12:16 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Hva er det med disse Yankeyene og tverrstilling av ski egentlig spør nå jeg. Hofteknekk og skrensing på tvers av fallinja er ikke akkurat pen skikjøring. Men for all del, det tok seg opp mot slutten, om ikke annet drar de litt på, og det kan vel kompensere for trasig stil.

Ja...
snøvær #149339 14/10/2005 1:25 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

...det samme har slått meg. Ser ut til at majoriteten av cowboyene "dumper" nedover lia uten å bry seg det minste med å følge skjæret til skia. Tror nesten de kunne klart seg uten, og det er vel en av disse amerikanske film-kjørerne som har tatt konsekvensen og kjører med utsving i stede for innsving. Har vi med en midt-atlantisk kløft å gjøre? Hva skyldes i så fall dette? Kjører de så bratt at de er redde for farten? Hvorfor retter de seg ikke opp litt? Har de andre forbilder? The hunchback from Notre-dame el. grand-mum? Jeg undrer.

Dette ski dreier seg om...
snøvær #149340 14/10/2005 7:33 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Latterlig å kritisere stilen dems, de kjører sikkert fletta av de aller fleste på dette forumet. Ski, i hvert fall for min del, handler om å leke å dyp urørt snø sammen med dine beste venner. Det er akkurat hva denne gjengen gjør. Drit langt i om de ikke kjører som Seth og gutta på film, det viktigste er at man har det gøy på ski. Synes egentlig at det er noe jeg savner i mange av skifilmene som har kommet den siste tiden (oj, nå høres jeg gammel ut). Det er veldig mye fokus på syk (men fet) kjøring og lange og høye hopp. I tillegg er alle som er med på filmene sinnsykt kule. Drit i image, kom deg ut i snøen og lek, lag gjerne film av det og legg den gjerne ut på nettet. Jeg fikk i hvert fall enda mer lyst til å stå på ski etter å sett den filmen.

snomann:
snøvær #149341 14/10/2005 7:41 PM
Entusiast
Entusiast

så du mener vi kan filme ett par 4-5 åringer som kjører ski og har det morsomt,istede for de talentfulle gutta som seth å de..?

Kanskje ikke 4-åringer...
snøvær #149342 14/10/2005 8:03 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Jeg sier absolutt ikke at man ikke burde filme seth og gutta. Det er sinnsykt fet kjøring og du finner også meg på flere av filmvisningene hver høst, men savner litt filmer hvor jeg kan kjenne meg mer igjen. Jeg vet jeg aldri kommer til å ta en backflip fra en 30 meters klippe eller prøve på de monsterhoppene Tanner Hall holder på med. Det "Powderwhores" driver med er stort sett ting jeg kunne gjort også. Jeg synes den kjøringen gir meg like mye som mye av den kjøringen de mer proffe filmene har. Synes og at det blir for dumt og kritisere kjørestilen på en venngjeng som bare er ute og leker seg. Hadde de vært proffe kjørere og fått betalt for det de driver med hadde det vært noe annet...

Takk
snøvær #149343 14/10/2005 9:15 PM
Medlem
Medlem

Hvar på ski festen til fri flyt og de hva skuffene pga alt for mye hopping og lite freeride kjøring.... Flinke jibbere og kult å kikke på noe men men brettkjørane kjørte rått ...... Og joda de hvar noe feit skogskjøring.......

snomann
snøvær #149344 14/10/2005 9:39 PM
Entusiast
Entusiast

enig med deg at det blir for dumt å kritisere kjøre stilen tli disse gutta, men du må jo innrømme at også powderwhores er loco,de siste dropene , smooth , det hadde jeg ikke jeg prøvd på i nærmeste framtid:)

Hum
snøvær #149345 15/10/2005 3:15 AM
Medlem
Medlem

Jeg må si meg litt enig med Rangle her altså.Vet ikke hva de har hørt om stavsett og hofteknekk, men den teknikken der ser ikke særlig anvendelig ut når det ikke er 50 cm løssnø. De har en syk fokusering på stavsett. Men for all del, de drar på!! Var jo en som hadde veldig bra kjøring der en stund.

Anbefalt øvelse: kjør uten staver i løssnø laugh laugh

Såå...
snøvær #149346 15/10/2005 10:47 AM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

...man må kjøre fletta av folk for å kunne mene noe? Fint å vite at man bør ha hanket inn en Oscar før man kommenterer andre filmer. Nå vet jag at vi bør ha Pulitzerprisen på peishylla før vi kan mene noe om jounalistikk. Meningspolitiet slår altså til med flengende forumpisk i moralens tjeneste. Auu!

Men i vei..
snøvær #149347 15/10/2005 3:10 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

For al del kom med dine meninger så kommer jeg med mine. Jeg synes filmen er bras fordi den viser det jeg liker ved skikjøring, ha det gøy i snø med gode venner. Filmen gir i hvert fall meg mer lyst til å stå på ski. Skal ikke nekte for at teknikken kunne vært bedre, men synes ikke det gjør noe som helst. Gir bare et litt mer folkelig preg over filmen. Bra med de store filmene med proffe kjører, men jeg setter også pris på litt mer amatørmessige filmer som denne...

Snøvær
snøvær #149348 15/10/2005 3:55 PM
Lol Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Til deg som kritiserer stilen dems, og spesielt når du kritiserer dem for å ikke bruke carvingen i skia.. Litt senere spør du hvorfor de ikke retter seg litt opp..

Hmm.. Litt selvmotsigelse kanskje?

Ta deg noen timer med instruktør wink

To ting jeg vil poengtere
snøvær #149349 15/10/2005 5:27 PM
Medlem
Medlem

Du trenger ikke å ha innsvingede ski for å få et "skjær" i løssnø. Skjær er ikke riktig ord, men jeg finner ikke noe annet passende. Alt du trenger er ski som ikke er helstøpte i stål og synker rett til bunns. Sanouk har på det meste 2 cm innsving (nesten ingenting på en ski som er 192cm) og svinger som bare det i løssnøen. innsving og carving er tett opp mot irrelevant når det kommer til løssnø kjøring. Skal du dra noe nytte av innsvingen må du ha et nokså pakket underlag. Og da er vi inne på carving teknikk. Til Fryd: Er litt usikker på hva du mener, men du kan godt rette deg opp og fortsatt ha skjærende svinger. Det finnes flere teknikker enn hofteknekk for å få skia på skjær.

Gaute! Helt rett!
snøvær #149350 15/10/2005 6:13 PM
Lol Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Tenkte ikke helt på hofteknekk akkurat, forklarte meg litt upresist! Poenget mitt er at de ikke er det ultimate å ligge tungt bakpå hvis du skal ha skjærende svinger. Men nok om det!

Og, tenkte på å kommentere det jeg også.. Trenger ikke innsving på skiene for å kjøre pudder.. Er en god grunn til at bakkeski er skåret mer enn pudderplanker.. I dyp løssnø snakker vi rett og slett ikke om skjærende svinger..

Fryd...
snøvær #149351 17/10/2005 8:07 AM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

...takk, betaler du? Hvor får jeg i så fall denne instruksjonen? Har alltid syntes at de som ikke kjører som meg er rare.

nuhvel
snøvær #149352 17/10/2005 8:50 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

For å starte med det siste - nei vi snakker ikke om skjærende svinger i løssnø - ivertfall ikke i denne filmen, og i teknikken til tidligere nevnte majoritet av telemarkkjørere. Da snakker vi om tverrstilling og dytting av snø foran seg - og som snøvær så fortreffelig poengterte - da trenger du egentlig ikke ski heller. De handler om flyt, og om å bruke skiene til det de er tiltenkt, nemlig å kjøre NEDOVER bakken i fallinjen, ikke å hoppe på tvers og bruke skia som snøskuffer. For å eksemplifisere litt mer: Hvis du, en fin pudderdag i et populært norsk skianlegg ser hvordan folk tar seg ned fjellet, vil du oppdage enkelte (først og fremst alpinkjørere) som svinger NEDOVER fjellet. Disse er av varierende alder, noen kjører på gamle ski med lusne 75 på midten, mens andre er utstyrt med det feiteste og mest moderne. Fellesnevneren er at de kjører nedover. På en god dag er det faktisk en og annen teliskjører blandt de også. Du ser også en stor gruppe som jobber hardt mot elementene. De kjører på tvers, skuffer snø foran seg mens de støtter seg på stavene som pensjonister på glattisen. Stavisett og hofteknekk - fullstendig meningsløst, og rett og slett en håpløs måte å kompensere for manglende evne til å mestre telemarkutstyrets åpenbare svakheter - og jeg har sagt det før, er man ikke i stand til å kjøre skjærende svinger, seg være i pudder, slush eller manchester, med løs hæl, er det like greit å skru den fast.

howdy
snøvær #149353 17/10/2005 11:22 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Forstår at snomann blir mer inspirert av powderwhores enn av seth og gjengen. Det blir eg og, men dei homosvingane i første halvdel av filmen gir meg frysningar. Formålet med telemark e LANGE og skjærande svingar, slik rangle så nydelig beskriver. Den hoppinga fram og tilbake har ingenting med telemarkstil å gjera. Men på slutten av filmen tar det seg kraftig opp, med lange svingar og tidvis stor fart. Den droppinga imponerer ikkje meg, alle som e litt loco kan prestera det.

Uffff
snøvær #149354 17/10/2005 12:08 PM
Medlem
Medlem

Mange som savner å kjøre ski eller e de bare masse sytingggggg.... Ski samme vilke type handle om å ha det kjekt å kose seg... Mye stress om teknik og stil.. Skulle sett me kjøre så kunne dere fliret å smilt men e har det deiligt som bare fff samme vilke type ski, brett eller akebrett ...

Kjempe stor takk til deg som tipset om film smaken... Kom me flere ......

Og jada Alnestind i SUNNMØRE duge meget godt for å svinge seg i pudder... kikk innom www.aask.no og galleri...

Flere?
snøvær #149355 17/10/2005 2:02 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

De fleste er vel kjent med Unparalleled-filmene. Gå på "clips" for smakebiter. Stil: det jeg mener er bra kjøring kan ses på de fleste av kjøresekvensene i Unparallelled III. Det er føreavhengig til en viss grad, men de gidder å svinge ordentlig i hvert fall.

http://www.upproductions.com/main.htm

Takk
snøvær #149356 17/10/2005 6:31 PM
Medlem
Medlem

Gjorde ikke de,,, ikke helt den store surfer på nette...kule clip...

Nei Rangle, nå er du ute og kjører
snøvær #149357 18/10/2005 6:22 AM
Medlem
Medlem

En ting er at de har en tungvint teknikk, men de er dyktige skiløpere for det! Det er jo morro å kjøre kort svinger også, spesielt i dyp snø. Og den teknikken de bruker fungerer jo i løssnøen, selv hvor strevsom den er. Jeg tror de har utviklet den mens de har kjørt løssnø i litt tett skog, der du faktisk ikke kan dra på uten å treffe et tre.Ser jo at de har kontroll når de kjører skogskjøring.

Og er det å bruke stavene en svakhet innen skikjøring? Hvis jeg setter en sving med en stav, er det en svakhet i teknikken min? Har du egentlig peiling på hva du snakker om? Hofteknekk er heller ingen svakhet, det handler om individuell teknikk, har du sett Stian Hagen kjøre? Har legger jo hofta inn som bare f... Men han jobber ikke imot elementene, gir gass han. Det er ikke noen svakhet. Og det finnes ingen fasit på hvordan en teknikk skal være. Forskjellige folk bruker forskjellige måter å svinge på.

Nettopp - ute og kjører Gaute.
snøvær #149358 18/10/2005 1:54 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Ikke ute og bremser. Slik som gutta i filmen. De er fryktelig dyktige til å brøyte, men viser ikke noen spesielle skikjøreregenskaper. Men for all del, hvis man mener det er den beste måten å ta seg ned et fjell på, så er det helt greit for meg. All teknikk er individuell, og hvis man ønsker å bruke stavisett er det helt greit, ja t.o.m. dobbel stavisett og bøgig hofteknekk går fint, men ikke hvis du ønsker å kjøre skikkelig på skjæret. Da blir det selvmotsigende. Hvis du derimot foretrekker søte runde svinger og piruetter er overnevnte stavisett og hofteknekk suveren teknikk. Stian Hagen tok forøvrig konsekvensene av 90 tallets telemarkteknikk og gikk over til alpint, slik som så mange andre.

OIOIOIOI!!!
snøvær #149359 18/10/2005 4:31 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Ganske herli dt der =) Dem har jo så jævli goe forhold at eg bi kvalm. Dem hadd no litt rar stil men det e sikkert sånn den bi i sånn laussny, kjør sikkert akkurat likens som dem eg å vis vi nån gang får så mye sny på mo!!! smile

Oi.
snøvær #149360 18/10/2005 11:22 PM
Medlem
Medlem

Jeg så faktisk ikke ett jævla dobbelt stavtak gjennom hele filmen jeg. Gjorde du? Til og med Hugo Harrison kjører med stavsett, hvorfor har vi egentlig staver? Jeg tolker deg som at de like godt henger til pynt på sekken din?

Og du er ute og kjører sier du? Ikke bremser... Hver sving du tar er en form for bremsing og regulering av farten. Så du kjører rett ned overalt du? Du kommer deg skikkelig på skjæret (faktisk) ved å bruke hofteknekk. Du får jo kanten ned i snøen og skien skjærer nok til at du kan kjøre ut svingbuen. Og det er per definisjon et skikkelig skjær.

God bedring.

Beste film...
snøvær #149361 19/10/2005 12:32 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Jeg lastet ned den filmen fra nettet 16.03.2005. Og er definitivt den kuleste telemark filmsnutten jeg har sett på nettet. Det kommer jo av all snøen. Jeg synes alle Amerikanske kjørere har en litt annen stil enn oss i fra Norden. Både i bakke og løssnø. Mulig det kommer av at vi har kjørt med annet utstyr før, og de rett og slett har begynt senere med det nye utstyret direkte? ...innspill?

Ojoj GretneGaute
snøvær #149362 19/10/2005 1:51 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Det var da svært så du tok på vei da. Skulle nesten tro du følte deg truffet...Du vet, det er en ting mellom det å kjøre rett ned og det å kjøre på tvers og skrense. Det er kjent som skikjøring. For man skal vel, som du insinuerer, helst svinge litt. Og det er det som er hovedpoenget mitt; jeg mener at skikjøring ikke handler om å skrense, men å kjøre i fallinjen ut fra de muligheter og begrensninger elementene gir, seg være fjellet i seg selv eller utstyret. Også er min mening at det overdrevne bruk av staver, overvekt på ytterski, og hofteknekk som telemarkkjørere generelt har, innbyr til overnevnte tverrstilling og skrensing fremfor det å kjøre på skjæret i fallinjen. Og hvis målet for en skikjører er å kjøre ski på det viset utstyret er tiltenkt brukt, er telemark en tung vei å gå. Men hvis man synes det er nettopp det som er morsomt med telemark, å kave rundt i snøen som barn, er det jo ingenting galt i det. Heller tvert imot. Det viktigste er jo at man har det morsomt.

For å svare litt på dine velargumenterte stikk mot meg og min antatte teknikk, så bruker jeg ikke stavene noe spesielt nei. Jeg driver ivertfall ikke å stapper de nedi snøen for så å svinse rundt de. Ei heller kjører jeg rett ned, men jeg svinger nedover ja, ikke på tvers.

ojoj2
snøvær #149363 19/10/2005 1:57 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Og i forhold til min helsetilstand som du nevner avslutningsvis, så er den takk bare bra. Litt trøtt og vondt i ei tå, men ingenting å snakke om.

visst tar jeg på vei
snøvær #149364 19/10/2005 7:13 PM
Medlem
Medlem

Men du må slutte å snakke om det fantasiskjæret ditt i løssnøen, det er noe som ikke eksisterer. Alle svinger i løssnøen er skrenssvinger.Den eneste bakdelen jeg ser med hofteknekk, som du rakker altfor mye ned på, er at det fort blir statisk kjøring, siden det er lett at mann setter seg bakpå og blir sittende der. Det er det du definerer som overdreven hofteknekk tror jeg. Men det burde ikke være noe problem hvis man skal kjøre slik som du sier. For å kjøre lange svinger i løssnø i stor fart blir ofte statisk, blir sittende bakpå å surfe, og da er hofteknekken slettest ikke noen dårligere løsning enn noen annen.

Og jeg skjønner ikke hvorfor du rakker så jævlig ned på kort svinger? Har sett på filmen ett par ganger, og det er noen som har dårlig teknikk der, men det er ett par stk som kan kjøre på ski. Du ser kortsvingene kommer til sin rett når de kommer inn i de rette elementene (skog). Ski som stormrider dp for eks, vil ikke ha noe særlig bruksområde på telemark annet enn store lange svinger. Men en myk og feit ski er vel laget slik at mann lettere skal ha kontroll når man for eks kjører i skogskjøring. Og da er de vel like mye laget til å ta kjappe og korte svinger som lange i stor fart.

Tilbake til stavbruk igjen, jeg ser poenget ditt, men jeg er ikke enig med deg. Å bruke stavene er en måte å få opp rytmen på, de er også en særs effektiv måte å unngå rotasjon i overkroppen når mann går fra en sving til en annen. Ikke syns jeg det er stygt å se på heller.Men dobbelt stavsett derimot, det er en uting, og det blir fort rotete og dårlig teknikk av det, rytmen forsvinner osv. Men det er det ingen av de amerikanerene som lider av.

angående tåen din, så håper jeg den blir bra til vinteren.

Kom igjen gutta!!
snøvær #149365 19/10/2005 7:42 PM
Fersking
Fersking

Tyngden på dalskia...

besservisser
snøvær #149366 20/10/2005 5:11 PM
Fersking
Fersking

Jeg har faktisk tilgode å se folk lære bort teknikk til frikjøring, er vel muligens derfor frikjøring er så fritt? Hvis man skal drive teknikktrening kan man sette opp porter å øve i bakken, og la pudderet være igjen til oss som driter i hofteknekk og skrens men bare vil kjøre!FIlmen var knall!!

hehe
snøvær #149367 20/10/2005 5:24 PM
Entusiast
Entusiast

må si meg enig i mye av det gaute sier her! men syns det ble litt mye kjøring, flere dropp hadde vert tingen.. syns det ble litt kjedelig i lengden... så skippa iblant! er heller ikke for små krappe svinger,.. men var knall føre vertfall!!!

Er ening i rangle sin kritikk av amerikansk stil.
snøvær #149368 24/10/2005 8:07 PM
Entusiast
Entusiast

har nettopp sett en snutt fra telemarktips.com http://www.telemarktips.com/AlpTouring.htmlMye av det går igjen. Både for de som kjører alpint og telemark. Det virker som om de har dratt med seg mye av stilen som brukes i pisten. Har aldri likt den stilen. Korte svinger er ikke kult. Hvor dra korte svinger på åpne flater der du kan dra på å nytte hele siden?? For min del er minst mulig svinger og mest mulig fart som gjelder. Stor fart med stor svinger, hvor enn ligger på skjær og ikke skuffler snø som nevnt tideligere! Jeg kaller det progressiv kjøring! For min del er det å finne nye renner/nedfarter rolig første gang! bli kjent og få litt følsen på snø og helning. Og bånn gass neste gang. Det kjennes i lårene etter på men det gir en utrolig digg følese!

Har også sett at en del sliter når det er for mye lett pudder og for svak helning! Da er stor fart og minst mulig svinger som gjelder! utrolig gøy når en for det til.

Må si at en del amerikaner suger på ski selv om det er et par av dem som er virkelige gode;)

ps har aldri sett noen som kjører mer agrresivt enn cato lægreide! Bånn gass i hokki som om han har hue i mellom ski tuppene! utrolig digg å se på! Sjekk ut bigtrix sin film kong vinter!

nikke nikke
snøvær #149369 24/10/2005 10:20 PM
Fersking
Fersking

Filmen va digg den. Æ tok meg sjøl i å sitte å nikke og smile, med et lite sug i magen og av og til et lite gufs ned mellom skulderbladene.

Hadde æ kjørt like bra som dem, og hadde halvparten så gode snøforhold hadde æ tatt ut ferie i morra tidlig.

Nordisk tele-kjøring
snøvær #149370 24/10/2005 11:17 PM
Entusiast
Entusiast

ftp://ftp.edome.net/media/solidpowder/400da237ebcb/solidpowder3_VCD_PAL.mpg

Synes den filmen viser mer hvordan bør kjøre telemark. Ikke helt perfekt, men begynnelsen er meget bra. Det er en nokså lang film, men det jeg henviser til er ca 1 fjerdel ute i filmen.

Noe kryptisk...
snøvær #149371 25/10/2005 8:15 AM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

...url, Mikko. Tar selvsagt høyde for at jeg er en idiot. Kanskje det er den samme som teaseren til Solid Powder 3.0 på

http://www.solidpowder.com/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=viewsdownload&sid=9

En teaser som for øvrig ikke pirrer i det hele tatt... Mye hopping med noen spasmer i lufta, railing og andre triks fra sirkus Fandango. Kjära publik, vi måste be om den aller störste tyssssssssnad. Han kommer fra en sigøynerfamilie på 17, og skal forsøke en flying flip-screw-nosejob to faky. Hva med å kjøre på ski? Er det så mye å be om? Da er powderwhores å foretrekke, til tross for en del snøbrøyting.

Bestilt (DVD) filmen i sin helhet - venter i spenning.
snøvær #149372 26/10/2005 11:01 PM
Fersking
Fersking

Filmen kan bestilles på

http://www.powderhores.com

...de har også et forum der. Kanskje kult å diskutert litt stil der ? Noen som vil slenge inn en kommentar ? Tror det hadde blitt oppfattet positivt så lenge det er konstruktiv kritikk.

Gutta kommer til Narvik i slutten av Mars! Se opp, ingen versting-topper er trygge lenger...

Gaute...
snøvær #149373 27/10/2005 12:36 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Stavisett er for homser og kjerringer.

telemark
snøvær #149374 27/10/2005 12:54 AM
Entusiast
Entusiast

sånt som dette var en av hovedgrunnene til at telemarkskiene ifjor ble byttet ut med et par alpinski. dette formidler overhodet ikke min forestilling av telemark (laidback cruising over store flater med laaange svinger), men mer noe ånnas drit jeg ikke kjenner meg igjen i. Hva er dette med å legge fra seg mest mulig svinger, hvorfor ikke legge seg bittelitt bakpå og slippe på? Hvorfor tvinge en ski som xxx til å svinge mest mulig? Av sympati til mine erværdige tm ski (xxx) får jeg lyst til å rævdaske fyren.

Nei, tenke meg til! Se på Grønvold eller gutta i bigtrix, sånn gjør man det. Se på telemarktips.com, sånn gjør man ikke det!!!

ble mange utropstegn, men er svært sensitiv omkring dette.

Side 1 av 2 1 2

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå