.. å reklamere i butikk eller ta kontakt med Rottefella; da kan du sikkert få nye stag til bindingen.
Gjengene på G3 holder etter min mening bedre enn på Rottefella, siden den myke kablen absorberer litt av misshandlingen fra kanter osv., derimot tåler kabelen til G3 etter min erfaring mye mye mindre enn stagene til Rottefella. Stagene kan bøye seg litt, ja, men det kan rettes ut. Knekker kabelen er det ikke noe annet å gjøre enn å ha med ett nytt i sekken (noe jeg desverre behøvde ofte da jeg kjørte G3). Men smaken er som baken; jeg selv har aldrig hatt problem med gjengene til Rottefella - på den andre siden justerer jge deg heller aldrig. Jeg starmmer de så mye jeg kan når bindingen har kjørt noen dager og lar den sitte der. Kjenner folk som justerer mye og bytter/deler ski med andre; de merker naturligvis oftere problemene når gjengene får skader mens kablet er "langt" hvoretter det er vanbskelig/umulig å skru kablen kortere.
Forskjellen i "aktiv" følelse fra bindingene er vanskelig å merke inne på golvteppet. Det blir mye mer tydelig unner praktisk kjøring, der G3'en er mye mer neutral enn R8.