Fikk du noe ønskelig til jul i år? :P
Selv fikk jeg
WaxmouseskivokshjelmVerktøy til å slipe kantene med.
Storfornøyd!
superundertøy
Blandt masse annet, fikk jeg:
UllundertøyFire par ullsokkerJakkeSweet Trooper Halfcut
Av meg selv fikk jeg nye ski, og nye skibriller. =)
to sett superundertøy og hodelykt, og ja, en bok om skiturer og annet rart i stryn-området. Selv kjøpte jeg hjelm og skibriller:)
HanskerHjelmSuperundertøyKari traa sokker+++
Fornøyd jah:D ha en fin mellomjul folkens:)
av skirelaterte ting: SSx on tour (yeah!, ganske fett faktisk) langrennsoutfit, superundertøy og ullsokker samt oakley headband og en quiksilver genser/jakke...:) og så fikk jeg pokersett til kvelden etter skidagen daaah :P
æ fikk mæ en ny lue..
Av ski relatert stash endte jeg opp medScott Ryggbeskyttelses vestQuicksilver bukseSwix bronse børste
Fikk Spenn, mobil, klær og 1kg parsipan gris av bestmor..haha
Endelig nye crispi-støvler, så ble det ryggplate og bok av Koldrup...tidligere Fri Flyt journalist....Go'bok!! TAkk takk!
Av vinterting fekk eg:Dragon skibrillerSnowboardbagHjelmGore-Tex hanskerEllers fekk eg den nye Pondus boka, SIGNERT av sjefen sjølv!
Jeg fikk Avalung, så da overlever jeg kanskje litt lenger om skredet skulle ta meg
Giro 9MXDyre Phenix skinnhansker!PBP: War
og et halvt kilo marsipan, greie til iPoden, osv. osv.
Forresten, fikk bindinger av mamma og pappa til førjulsgave liksom.:p
Friflyt hue og genserBergans selebukseUlvangsokker2 par gore tex hanskerSNOP!Pondus bok (flat femmer)GOD MAT!Penger!++++
fikk jeg siste skiva til Korn, og ett par nye skistaver. Ja, og selvfølgelig en Mountain Equipment Annapurna Dun Jacket :-)
Godt fornøyd jeg.
Spoonman
Fikk skivotter, og cash.
Gav meg selv Rossignol Scratch BC og nye støvler.
det jeg ønsket meg aller mest
jeg våknet julaften og tittet ut av vinduet, og hva ser jeg?
10 cm med nysnø og i løpet av disse to dagene har det kommet 20 cm til....
Av betydning fikk jeg:- Et par Big daddy m/ linkenbindinger ( fra meg selv)-Norrøna Lofoten fleecejakke.
ull sokkerDaKine sekkspenn
til meg selv kjøpte jeg skredsøker og spade