Det vi kan konkludere med er at utviklingen av telemarksutstyr går i riktig retning. Det er ikke lenger slik at alt går i stykker hele tiden. Jeg husker tilbake til chilli epoken, hvor jeg måtte bytte vaiere annenhver mnd.Bindingen er i mine øyne det viktigste leddet, og det er bra at vi har så mange ulike på markedet.¨Jeg kjørte på linken for to år siden, og da slet jeg mye med ødelagte deler, og snø under skoen. det skal sies at de var utrolig flinke når det gjelder reklamasjon, og de sendte masse deler ned til sveits helt gratis. disse feilene skal visst være borte. cobra bindingen er også et bra valg. jeg har kun prøvd r4, og de har jeg ikke hatt noen problemer med. Jeg hadde tenkt til å kjøpe meg r8, men så fikk jeg prøve hammerhead bindingene av en kompis, og da var det ikke tvil.Jeg kjøpte de første bindingene, men har senere fått bindinger. uansett så hadde jeg kjørt på hammerhead, sponset eller ikke.Desverre så er det ikke så mange som har prøvd de, og da får vi som får bindinger masse pepper for å hype de opp. Det er en kong binding som jeg kun har positiv erfaring med, mer sier jeg ikke.

telemark er tøft.